تاریخ انتشار: 1396/06/23 16:14
کد خبر: 183169

علیمنصور در جم؛ شروع یا پایان؟!

هر چقدر هم که مدیران استقلال تاکید کنند که اولتیماتومی در کار نیست و از منصوریان حمایت می‌کنند، اما خود منصوریان بهتر از همه می‌داند باخت در جم به معنای پایان کار او در استقلال است، تساوی شاید به او فرصت محدود دوباره‌ای دهد و برد می‌تواند شروعی دوباره برای او با استقلال باشد.
علیمنصور در جم؛ شروع یا پایان؟!

منصوریان که پس از اتفاقات پایان بازی استقلال و پدیده، روزه سکوت گرفته و دستیارانش را به کنفرانس‌های مطبوعاتی فرستاده، در لبه پرتگاه اخراج قرار دارد. اگر پارس جنوبی همان تیم قبل از تعطیلات لیگ باشد، منصوریان و استقلال کار سختی برای پیروزی در مقابل تیم پر انگیزه مهدی تارتار دارد. البته تجربه نشان داده که عامل کمبود تجربه در مورد تیم‌هایی مثل پارس‌جنوبی می‌تواند موجب اشتباهاتی مهلک از سوی بازیکنان این تیم‌ها شده و استقلال و منصوریان می‌توانند امیدوار باشند که حساسیت بازی با جم تاثیر منفی بر عملکرد شاگردان تارتار داشته باشد.

منصوریان برای بردن پارس‌جنوبی نیاز به بازیکنانی کم‌اشتباه دارد که بتوانند در جم، به تیم دونده پارس و مهاجمان زهردارش موقعیت ندهند. ضمن اینکه بلاخره شاید عامل خوش‌شانسی نیز در این فصل به منصوریان و استقلال رو آورد و آنها بتوانند با بردن تیم دوم جدول، روند صعودی خود در لیگ را آغاز کنند.

در طرف مقابل تارتار نیز بیکار ننشسته و امید زیادی به بردن استقلال دارد. او به خوبی توانسته روحیه برتری‌طلبی و جنگجویی را در بین شاگردانش تقویت کند و اگر شاگردانش همان بازیکنان باروحیه و آماده بازی‌های پیشین باشند، می‌توانند مردم جم را با بردن استقلال به نهایت خوشحالی برسانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xb97q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جشن گرفتن به سبک استقلالی ها؛ پرتاب خسرو حیدری به هوا
گزارش تمرین استقلال؛