تاریخ انتشار: 1396/04/12 12:49
کد خبر: 198945

رونمایی از 8 بازیکن میلیاردی در فهرست استقلال؛ آیا منصوریان با این تیم قهرمان می‌شود؟

مسعود معینی که تا ده روز پیش به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره استقلال شناخته می‌شد، پس از برکناری از هیات مدیره ترجیح داد در مصاحبه‌ای از اتفاقات پشت پرده باشگاه استقلال رونمایی کند تا به این شکل با مدیران فعلی باشگاه و مخالفانش تسویه حساب کند.
رونمایی از 8 بازیکن میلیاردی در فهرست استقلال؛ آیا منصوریان با این تیم قهرمان می‌شود؟

 او در میان افشاگری‌های خود مدعی شد که باشگاه استقلال تاکنون بیش از 8 بازیکن میلیاردی استخدام کرده است که این اتفاق با سیاست‌های اعلامی از سوی وزارت ورزش منافات دارد. هرچند معینی برای ادعای خود مستندات ارائه نکرده است اما دور از ذهن نیست که مسعود معینی کدام بازیکنان را مورد هدف قرار داده است.

حسن بیت سعید؛ نخستین خرید استقلال در زمره بازیکنان میلیاردی باشگاه استقلال است، او در گفت و گو با نزدیکان خود اعلام کرد که باشگاه استقلال باید مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون تومان پرداخت کند در غیر این صورت پای میز مذاکره نخواهم نشست. هرچند استقلالی‌ها برای تخفیف گرفتن اصرار زیادی نشان دادند اما در نهایت با همین رقم این قرارداد امضا شد تا نخستین خرید میلیاردی استقلال تهران به این ترتیب رقم بخورد.

داریوش شجاعیان؛ آبی‌های پایتخت برای خرید این بازیکن نزدیک به دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان هزینه کردند که این رقم در نوع خود بسیار سنگین بود و به احتمال فراوان این بازیکن گران قیمت‌ترین بازیکن استقلال در فصل آتی خواهد بود.

جابر انصاری؛ انصاری که سال گذشته نتوانسته بود پول خوبی دریافت کند، این فصل با پیش کشیدن پیشنهادهای داخلی و خارجی مسئولان باشگاه را متقاعد کرد که به او مبلغ یک میلیارد و صد میلیون تومان پرداخت کنند تا دوباره به عضویت این تیم در بیاید.

امید ابراهیمی؛ به گفته مسئولان باشگاه این بازیکن نسبت به سایر پیشنهادها با استقلالی‌ها راه آمده و در قبال دریافت یک میلیارد و پانصد میلیون تومان حاضر شد قراردادش را با استقلال تمدید کند.

خسرو حیدری؛ خسرو حیدری هم در فهرست بازیکنان بالای یک میلیارد باشگاه استقلال است، او سال گذشته با دریافت یک میلیارد و دویست میلیون تومان لیگ شانزدهم را به پایان رساند که امسال با افزایش 20 درصدی برای استقلال توپ خواهد زد.

سید مهدی رحمتی؛ دروازه بان تیم فوتبال استقلال هم شرایط مشابه خسرو حیدری را دارد، او نیز با امضای قرارداد سه ساله با استقلال همان مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان را دریافت خواهد کرد.

پژمان منتظری؛ پژمان منتظری برای حضور دو ساله‌اش در باشگاه استقلال نزدیک به سه میلیارد دریافت کرده است تا نام او هم در میان ستاره‌های میلیاردی وجود داشته باشد.

مجتبی جباری؛ هرچند مسوولان باشگاه مدعی شدند جباری با رقمی بسیار مناسب به عضویت باشگاه در آمده است اما بی تردید این بازیکن هم در فهرست بازیکنان یک و نیم میلیاردی استقلال است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xappp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرونده نقل و انتقالات استقلال نیمه تمام بسته شد!