تاریخ انتشار: 1398/05/11 10:08
کد خبر: 92293

لباس قدیمی سیتی به مناسبت 125سالگی باشگاه

منچسترسیتی روز یکشنبه در دیدار مقابل لیورپول، در کامیونیتی شیلد، به مناسبت صد وبیستمین سالگرد تاسیس این باشگاه با پیراهنی با طرح قدیمی به میدان خواهد رفت.
 لباس قدیمی سیتی به مناسبت 125سالگی باشگاه

منچسترسیتی روز یکشنبه که در دیدار کامیونتی شیلد، در ورزشگاه ومبلی به مصاف لیورپول می‌رود به مناسب صد و بیستمین سالگرد تاسیس این باشگاه با پیراهنی با طراحی قدیمی به میدان خواهد رفت.

منچسترسیتی با اینکه اولین بار در سال 1880 تاسیس شده ولی از سال 1894 به این نام شناخته شده است. این باشگاه به یادبود صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خود روز یکشنبه با پیراهنی قدم به میدان خواهد گذاشت که روی آن نام اسپانسر تبلیغاتی باشگاه درج نشده است. ویژگی‌های این پیراهن یادبود از سوی هواداران سیتی و با رای‌گیری از آنها انتخاب شده است.

لباس قدیمی یادبود منچسترسیتی به رنگ آبی آسمانی و با نواری سفید دور یقه و سرآستین‌ها خواهد بود که عبارت "125 سال" با رنگ طلایی زیر آرم باشگاه درج شده است. در داخل پیراهن باشگاه هم متن بیانیه تاسیس باشگاه چاپ خواهد شد که توسط جاشوا پارلبی یکی از بنیانگذاران منچسترسیتی امضا شده است.

01423349

دو تیم منچسترسیتی و لیورپول روز یکشنبه در این بازی که آغازگر فصل 2019-2020 خواهد بود در ورزشگاه تاریخی ومبلی به مصاف هم خواهند رفت. شاگردان گواردیولا در بازی با لیورپول علاوه بر این پیراهن از شورت ورزشی سفید و جوراب سفید استفاده خواهند کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9vlb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کلوپ: مقابل سیتی باید به مراتب بهتر بازی کنیم