تاریخ انتشار: 1396/08/12 22:21
کد خبر: 175293

چرا باید به کی روش حق داد؟!

چرا باید به کی روش حق داد؟!

 این روزها دوری دیگری از انتقادات کارلوس کی روش از وضعیت تیم ملی و حمایت نشدن تیم آغاز شده است. اگرچه دیگر “غر و لند های” سرمربی کهنه کار پرتغالی هم برای خیلی ها تکراری شده و به همان نسبت هم مسئولان مربوطه که نوک پیکان انتقادات کی روش هم آنها را نشانه گرفته، مقابل این اعتراضات و درخواست ها به نوعی مقاوم شده اند، با این حال نمی توان به کی روش حق نداد که در شرایط فعلی نگران وضعیت تیمش است.

تیم ملی راحت ترین صعود خود به به جام جهانی را جشن گرفته و فرصت خوبی دارد تا خود را برای جام جهانی 2018 و رسیدن به یک قله جدید آماده کند. این قله جدید البته صعود از مرحله گروهی مسابقات است، اتفاقی که هنوز برای تیم ملی در دوره های قبلی حضورش در معتبرین تورنومنت جهان فوتبال، نیافتاده است. با این وجود، کار شاگردان کی روش برای صعود از مرحله گروهی اصلا آسان نخواهد بود. به همین نسبت تیم ملی باید پیش از مسابقات به آمادگی کامل برسد تا در جام جهانی دچار مشکل نشود. با این وجود، نبود بازی های دوستانه مناسب معضل بزرگی محسوب می شود که کار را برای تیم ملی پیش از جام جهانی سخت می کند. یکی از اعتراضات اصلی کی روش هم همین نبود وجود بازی های دوستانه مناسب با تیم های بزرگ دنیای فوتبال مانند پرتغال است.  این در شرایطی است که اصلا تکلیف بازیهای دوستانه تیم ملی مشخص نیست و حتی معلوم نیست که با تیم های سطح پایین تر هم بازی برگزار شود  یا خیر.

در این شرایط، باید به کی روش حق داد که از وضعیت آماده سازی تیم ناراحت باشد، تیم های ملی دیگر کشورها بیکار ننشسته اند و هر چیزی غیر از آمادگی صددرصدی شاگردان کی روش برای موفقیت در روسیه کافی نخواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6vxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی علیپور: نمی توانم برای تیم ملی و کی روش تعیین تکلیف کنم