تاریخ انتشار: 1396/10/07 17:19
کد خبر: 167293

قائدی: از نیکبخت ممنونم که به فکرم بوده/ می‌خواهم خاطره‌ای خوب برای هواداران ازخودم به جا بگذارم

علیرضا نیکبخت‌واحدی روز گذشته در مصاحبه‌ای با خبرورزشی به مهدی قائدی توصیه‌های بسیار مهمی کرد و به این بازیکن صراحتاً گفت او را الگوی خودش قرار ندهد!
قائدی: از نیکبخت ممنونم که به فکرم بوده/ می‌خواهم خاطره‌ای خوب برای هواداران ازخودم به جا بگذارم

اتفاقاً همین مسئله باعث شد تا دیروز با استفاده از تأخیر پرواز تهران- اهواز با مهاجم جوان استقلال همکلام شویم. قائدی در گفت‌وگو با «مهدی زارع» همکارمان طوری حرف زد که کاملاً نشان‌دهنده بلوغ فکری اوست.

*حرف‌های نیکبخت در مورد خودت را خواندی؟

نه، متأسفانه نخواندم. البته شنیدم ایشان به من توصیه‌هایی داشته است.

*نیکبخت گفته قائدی نباید من را الگوی خودش قرار بدهد.

آقای نیکبخت بزرگتر من است و پیشکسوت. خیلی خوشحالم که به من نصیحت کرده است. حتماً نصایح ایشان را گوش می‌دهم و به هیچ‌عنوان سمت حاشیه نمی‌روم. ممنونم که نیکبخت به فکرم بوده، قطعاً وارد حاشیه نمی‌شوم و تمام حواسم را معطوف به فوتبال می‌کنم. بی‌حاشیه و سالم رو به جلو حرکت می‌کنم و امیدوارم با لطف خدا، دلسوزی کادر فنی، حمایت خانواده و هواداران و البته زحمات خودم بتوانم شرایط بهتری را برای خودم فراهم کنم. شک نکنید تمام حواسم معطوف به فوتبال و موفقیت است. می‌خواهم خاطره‌ای خوب برای هواداران از خودم به جا بگذارم.

*پس عزم خودت را برای رسیدن به تیم ملی جزم کرده‌ای؟

بله، آمده‌ام استقلال تا پیشرفت کنم. می‌خواهم به حاشیه نروم و به یک بازیکن خوب بدل شوم؛ هم در استقلال هم در تیم ملی. می‌خواهم علاوه بر استقلال، در جمع ملی‌پوشان هم بدرخشم و امیدوارم روزی به این آرزویم برسم. البته می‌دانم کار سختی است ولی از جان و دل تلاش می‌کنم. برای موفقیت باید زحمت کشید و من هم نهایت زحمت خودم را به کار خواهم بست.

*شرایط استقلال خوب است؟

بله، خوشبختانه بازی به بازی داریم بهتر می‌شویم. الان وضعیت به گونه‌ای است که هم به لحاظ روحی هم از نظر تاکتیکی در شرایط مطلوبی هستیم و مرتب داریم پیشرفت می‌کنیم. امیدوارم همین‌طور تداوم داشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6omb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیکبخت: قائدی نباید از الان به حاشیه برود / حاشیه های استقلال به خاطر  مدیریت ضعیف است