تاریخ انتشار: 1395/07/01 13:22
بازیکن ایرانجوان؛
کد خبر: 259990

قزل: برای پول به بوشهر نیامدم

سعید قزل گچلی مدافع با تجربه ایرانجوان که دو هفته ای است در کنار تیم بوشهری حضور دارد در گفتگویی متفاوت با روزنامه پیام عسلویه شرکت کرد و از مسائل مختلف فوتبال سخن گفت.
قزل: برای پول به بوشهر نیامدم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، وی که سابقه بازی در تیمهای نفت تهران،پدیده مشهد ،فجر شهید سپاسی ،پیکان و... را در کارنامه دارد در خصوص اولین بازی اش با لباس ایرانجوان مقابل فجر شهید سپاسی شیراز گفت: راستش را بخواهید در این مورد حرف زدن اندکی سخت است،هر چه باشد بازی مقابل فجر تیمی که بهترین روزها را در فوتبالم آنجا سپری کرده ام سخت بود. روزهای خوب من و شیرازی ها با همین نام شهید مقدس و همین تیم بوده اما شرایط فوتبال حرفه ای ما را روبروی هم قرار داد که من هم با جان و دل برای ایرانجوان بازی کردم.فکر نمیکردم فجر به این روز افتاده باشد اما فوتبال بالا و پایین دارد که امیدوارم آنها هم به روزهای خوب خود برگردند.

مدافع جدید ایرانجوان در ادامه پیرامون آمدنش به بوشهر تصریح کرد: برای پول به بوشهر نیامده ام هرچند ما فوتبالیست ها چز فوتبال درامدی نداریم اما شرایط ایرانجوان را می دانستم و صادقانه بگویم مهمترین دلیل حضور من در اینجا حرفهای سرمربی تیم محمود خرمزی بود که ساکم را جمع کردم و سمت بوشهر حرکت کردم.

محمود خان خودش بازیکن بزرگی بوده و من در شیراز افتخار شاگردی ایشان و محمود یاوری را داشه ام. از بزرگی نام ایرانجوان کاملا با خبرم و میدانم تیم بزرگی است که هواداران زیادی دارد .در همین چند مدت کوتاه که بوشهرم متوجه محبوبیت فوتبال در بین این مردم شدم و خوشحالم در این شهر فوتبالی حضور دارم اما مشکلات اینجا غیر قابل باور است!

بازیکن فصل گذشته پیکان تهران که در این فصل برای ایرانجوان بوشهر توپ خواهد زد اظهار امیدواری کرد به این تیم ریشه دار و بزرگ بوشهری کمک شود:انصافا بازیکنان بزرگی از بوشهر در کشور بازی می کنند که هر کدام شاخص هستند،کلی استعداد در تیم خودمان است که برای درخشش آماده هستند پس نشان می دهد اینجا برای پیشرفت فضا باز است ،باید مسئولان استانی به کمک ایرانجوان بیایند تا تیم هر هفته به سمت بالای جدول حرکت کند.

فکر سقوط ایرانجوان را نکنید اما طبیعت فوتبال این است به تیم کمک کنید آنوقت نتیجه بخواهید.بدون تعارف شرایط سختی را تحمل می کنیم من به شخصه یک ریال از قراردادم را هنوز نگرفته ام و میدانم بچه های دیگر هم همین شرایط را دارند.فرقی ندارد بومی و غیر بومی همه زحمت می کشنند تا نام بوشهر در لیگ دیده شود.

قزل گچلی در مورد حضور ابتدای فصل و جدایی خود از پارس جم گفت:حرف دارم خیلی زیاد ،فعلا زمان مناسبی نیست و همه فکر و ذکرم موفقیت ایرانجوان است به وقتش و  در زمین حرفهایم را خواهم زد.ایرانجوان هوادار دارد و این مسئولیت ما را سنگین می کند ولی برای شادی آنها از جان مایه میگذارم تا سرحال ورزشگاه را ترک کنند.باور کنید در هر شغلی و صنفی که کار کنید از جمله همین فوتبال هیچ لذتی بالاتر از شاد کردن دل مردم نیست.وقتی هواداری با نتایج تیمش زندگی می کند این وظیفه من بازیکن و حتی مسئولان یک استان را سنگین تر می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این هفته بازی سختی در خرم آباد داریم و میدانیم که حریف شرایط خوبی ندارد و برای گرفتن سه امتیاز به میدان می آید اما تیم ما رفته رفته شکل می گیرد. بچه های ما به خود باوری رسیده اند و برد فجر روحیه تیم را بالا برد.شک نکنید مقابل خیبر یک بازی زیبا را شاهد خواهیم بود و هر دو تیم برای برد وارد زمین خواهند شد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rylg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بصیرت: بازیکنان سپاهان ما را روسفید کردند/ عقیلی کاپیتان دوم ماست که امیدوارم برگردد
ویسی تیم خوبی جمع کرده و امیدوارم با همین همدلی پیش برویم