تاریخ انتشار: 1396/01/20 16:08
کد خبر: 218290

شکست علی دایی آرزوی تیم چهارم لیگ

تیم نفت تهران با حضور در جام حذفی یکی از مدعیان حضور در آسیا است؛ با این حال شکست این تیم می تواند باعث امیدواری چند تیم به حضور در آسیا شود.
شکست علی دایی آرزوی تیم چهارم لیگ

در فاصله چهار هفته مانده تا پایان رقابت های لیگ برتر جدول رده بندی مسابقات با شرایط خاصی روبروست؛ تیم پرسپولیس با اختلاف امتیازی که در صدر جدول ایجاد کرده، تقریبا کار قهرمانی در این فصل را به پایان رسانده و در دیدار برابر ماشین سازی کسب امتیاز سرخپوشان می تواند تعیین کننده قهرمان و همچنین اولین تیم سقوط کننده به دسته پایین تر یعنی ماشین سازی باشد.

پس از پرسپولیس دو تیم استقلال و تراکتورسازی برای کسب رتبه دوم در تلاش هستند و با نزدیک به 10 امتیاز اختلاف نسبت به این دو تیم، 8 تیم برای قرار گرفتن در رتبه چهارم تلاش می کنند.

در پایین جدول هم شرایط بسیار پیچیده دنبال می شود؛ در صورتی که ماشین سازی را اولین تیم سقوط کننده در نظر بگیریم، سه تیم سیاه جامگان، صبای قم و سایپا وصنعت نفت هم برای ماندن در مسابقات تلاش خواهند کرد.

اما یکی از جالب ترین اتفاقات لیگ شانزدهم تلاش 8 تیم برای قرار گرفتن در جایگاه چهارم است.

 در صورتی که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا مانند سال گذشته 2+2 تیم از ایران باشد، در صورت قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی و غلبه بر نفت تهران، تیم چهارم لیگ شانزدهم هم می تواند در این مسابقات حضور داشته باشد.

در حال حاضر تیم های ذوب آهن و سپاهان با 36 امتیاز، پیکان با 35، پدیده و نفت تهران با 34 و گسترش فولاد و استقلال خوزستان هم با 33 امتیاز، به ترتیب مدعیان قرار گرفتن در رتبه چهارم هستند. همینطور می توان فولادخوزستان 31 امتیازی را به این لیست اضافه کرد.

لیگ شانزدهم در تاریخ 14 اردیبهشت هفته پایانی خود را پشت سر خواهد گذاشت و فینال جام حذفی نیز طبق برنامه ریزی در تاریخ 21 اردیبهشت ماه آینده بین دو تیم نفت تهران و تراکتورسازی در خرمشهر برگزار می شود.

پیش از برگزاری دیدار فینال جام حذفی تکلیف تیم چهارم مشخص شده و در صورتی که نفت تهران در رتبه چهارم قرار نگیرد، تیمی که موفق به قرار گرفتن در این جایگاه شده، با تمام وجود آرزوی شکست تیم علی دایی و شاگردانش در این دیدار را خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvyxw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش مدیرعامل سایپا به مذاکره با دایی