تاریخ انتشار: 1396/02/08 15:02
اختصاصی| داور چرا بازی را نیمه تمام کرد؟؛
کد خبر: 214290

واکنش هادی طباطبایی به جنجال بازی با شهرداری کاشان

هادی طباطبایی در گفتگوی تلفنی برنامه لیگ یک، نسبت به جنجال بازی با شهرداری کاشان واکنش نشان داد.
واکنش هادی طباطبایی به جنجال بازی با شهرداری کاشان

به گزارش فرتاک ورزشی، هادی طباطبایی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان درخصوص شرایط تیمش گفت: بعضی تیم ها دارند دولتی هزینه می کنند و اکثر تیم ها نیز در لیگ دو، دولتی اداره می شوند و ما ازجمله تیم هایی هستیم که به صورت خصوصی درحال فعالیت هستیم. من حدود چند ماهی است که به تیم اضافه شدم و اگر عدالت فوتبال در بازی های لیگ دو رعایت شود، ما مشکلی نخواهیم داشت.

وی درخصوص جنجال های بازی با شهرداری کاشان گفت: از صحنه های بازی مشخص است که هوادران ما به شدت آسیب دیدند. بازی که در زمین کاشان آغاز شد هواداران کاشانی شروع کردند به فحاشی علیه بازیکنان و مردم رشت. چرا قبل از شروع بازی باید مردم رشت فحش بخورند؟ این کارها آدم را متاسف می کند.

وی افزود: تماشاچی های ما پس از 20 دقیقه که فحش خوردند، برای هواداران کاشان دست زدند و آنچه را که باید بررسی کنیم، این است که چه چیزی باعث شد هواداران ما تحریک شوند؟ من متاسفم برای داوری این بازی. ما روی دو اتفاق گل خوریدم. ما تیم مان کاملا سوار بازی بود. پنالتی شد داور آمد خطا را بیرون محوطه گرفته شد. کارت را داور بازی اشتباه داده. و چندین مشکل داوری دیگر.

وی ادامه داد: روند داوری ها در فوتبال ایران کاملا عوض شده. چیزی که من در مسابقات لیگ دو دارم مشاهده می کنم متاسفانه داورها به حدی می آیند قضاوت می کنند که آدم را به شک می اندازند. مداوم خطاهایی را گرفت که اصلا خطا نبود. در امیدیه سر تیم را بریدند. در کاشان نیز همین طور، در بازی خانگی خودمان نیز همین طور.

طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: برای من خیلی عجیب است که اگر داوری مشکل داشته باشد تاوانش را باید تیم من بدهد؟ اصلا دلیلی ندارد بازی نیمه کاره بماند. هیچ دلیلی وجود نداشت که این بازی نیمه کاره بماند. امیدوارم کمیته اخلاق، سازمان لیگ ورود پیدا کنند چون در غیر این صورت فوتبال فایده ای ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvd7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران کاشانی فحش دادند داماشی‌ها سبب نیمه تمام شدن بازی شدند؛ ناظر چه چیزی نوشت؟!
اختصاصی| کی بود کی بود من نبودم؛

باشگاه شهرداری کاشان لیدر ندارد تا بخواهد تیم داماش را تهدید کند
اختصاصی| مدیر روابط عمومی شهرداری کاشان خبر داد؛