تاریخ انتشار: 1395/10/30 01:09
استیلی:
کد خبر: 234942

تاکتیک دفاعی تیم پرسپولیس بسیار خوب عمل کرده/ انصاری امروز موفق بود

حمید استیلی به کارشناسی دیدارهای امروز هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال پرداخت.
تاکتیک دفاعی تیم پرسپولیس بسیار خوب عمل کرده/ انصاری امروز موفق بود

کارشناس فوتبال در برنامه شب های فوتبالی حضور یافت و درباره چند دیدار امروز از جمله بازی فولاد و پرسپولیس صحبت کرد.

 

دیدار سپاهان و نفت تهران: بازی فوق العاده خوبی بود و آنقدر فشار روی ویسی زیاد بود که وی را راهی بیمارستان کرد. از هواداران تیم ها می خواهم که در تمامی شرایط حامی تیم خود باشند و تیم خود را تشویق کنند.

 

دیدار گسترش فولاد و ماشین سازی: تیم ماشین سازی از ابتدای فصل تیم خوبی را بست و بازیکنان بزرگی را جذب کرد، فرهاد کاظمی توانایی این را دارد که تیمی که دچار بحران شده است را از این وضعیت خارج کند. امیدوارم مدیریت این باشگاه حمایت لازم را تا پایان فصل از کاظمی داشته باشد. تیم گسترش فولاد نیز به دنبال سال گذشته هدایت تیمش را در اختیار کمالوند قرار داد و وی با شناختی که روی این تیم داشت امسال روی نقاط ضعف و قدرت گسترش بیشتر کار کرد.

 

دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس: تیم پرسپولیس به یک بلوغ فکری بسیار خوب رسیده است، پرسپولیس نزدیک به دو سال است با سیستم 4 ، 4 ، 2 بازی می کند که بسیار مسلط بر این شیوه شده است. امسال تاکتیک دفاعی تیم پرسپولیس بسیار خوب عمل کرده و تنها در این بخش دفاع و دروازه بان تیم دخیل نبودند بلکه کل تیم با یکدست بودنشان توانستند تا این لحظه موفق عمل کنند، بازیکنان پرسپولیس در دیدار امروز در توپ گیری بسیار موفق ظاهر شدند.

 

به نعیم سعداوی به دلیل اینکه تیمی بسیار خوب را جمع آوری کرده  تبریک می گویم، این نتیجه هیچ چیزی از ارزش های این تیم و نعیم سعداوی کم نمی کند، تیم فولاد تمرکز لازم را در این دیدار نداشت و با خوردن گل در دقیقه 2 بازی روحیه خود را تا حدودی از دست داد، بازیکنان فولاد در توپ گیری مشکل داشتند. ساسان انصاری امروز موفق عمل کرد ولی بیرانوند در این دیدار کم خطا بود.

 

عملکرد داوران در لیگ شانزدهم: به نظرم داوری ما امسال پیشرفت قابل توجهی داشت و آقای فغانی نماینده کشورمان در رقابت های جهانی این مقوله را ثابت کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrx9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست ورودی داغ پرسپولیس و خروجی‌ پرتعداد استقلال