تاریخ انتشار: 1398/11/12 13:15
کد خبر: 72566

مثلث خطرناک ماشین سازی در مشهد!

احد شیخ لاری برای دومین دیدار خود با ماشین سازان روی مثلث زهردار خود برنامه ریزی کرده است.
 مثلث خطرناک ماشین سازی در مشهد!

ماشین سازی تبریز در نیم فصل اول یکی از غیرقابل پیش بینی های لیگ بود و توانست مقابل تیم های مدعی نتایج خوبی به دست آورد ولی با این حال در نیم فصل به دلیل محرومیت نتوانست تیم خود را تقویت کند و در این راه از تمامی تیم های لیگ برتری عقب ماند و همین کمبود ها باعث شد تا خطیبی نیز از این تیم جدا شود و به دنبال جدایی خطیبی، ستاره گلزن این تیم یعنی زنده روح نیز از این تیم جدا شد تا همگان بر این باور باشند که ماشین سازی دیگر تیم خطرناک نیم فصل اول نخواهد بود.

ماشین سازی با احد شیخ لاری نیم فصل دوم را استارت زد و در تبریز سپاهان مدعی را متوقف کرد تا نشان دهد که مشکلات تاثیری در انگیزه این تیم نداشته و ماشین شیخ لاری همچون گذشته مقابل مدعیان خوب نتیجه می گیرد.

شاگردان شیخ لاری در شرایطی توانستند سپاهان را متوقف کنند که این تیم با تقویت تیم خود خیز بلندی برای قهرمانی برداشته است و امیر قلعه نویی فکر نمی کرد در همان استارت دوم لیگ مقابل این تیم بی دعا به بن بست بخورد.احد شیخ لاری که دست های خود را برای تقویت تیمش بسته میدید با یک اقبال بلند مواجه شد و دو ستاره خود یعنی مسیح زاهدی و شاهین ثاقبی را بعد از ماهها مصدومیت آماده و سرحال تحویل گرفت تا بتواند روی آنها حساب ویژه ای باز کند.

شیخ لاری چپ تیم خود را به عزیزمعبودی سپرده است و خیال او از چپ دفاعی راحت است و این بازیکن نشان داده است که به راحتی در این سمت زمین کم نمی آورد و در برنامه های تهاجمی نیز او تبدیل به بازوی قابل اتکاست و از فرار های رو به جلو و سانترهای خطرناک او میتوان برای گلزنی استفاده کرد.

در سمت راست نیز مسیح زاهدی به میدان میرود. مسیح یک دفاع وسط تخصصی است که در نبود دفاع راست اجبارا به این سمت زمین انتقال داده شده است و شاید شیخ لاری در خوشبینانه ترین حالت هم فکر نیمکرد که مسیح چپ ماشین را اینگونه سر و سامان دهد و نقطه قوت تیمش شود. همین درخشش شاید مسیح زاهدی را تبدیل به یک دفاع راست و پیستون راست تخصصی بکند.

از چپ و راست ماشین که بگذریم یک ظلع در میانه زمین تشکیل دهنده مثلث طلائی تبریزی ها خواهد بود که با  شاهین ثاقبی و بازگشت پرقدرت او تکمیل می شود. شاهین ثاقبی طبق آمار ارایه شده کارشناسی بازیکن برتر دیدار ماشین و سپاهان بود و نقش تعیین کننده ای در موفقیت این تیم داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rooxm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرآسیایی در تلاش برای رسیدن به بالانشینان
شهر خودرو مشهد-ماشین سازی تبریز؛

در فکر عبور از شاگردان شیخ لاری برای رسیدن به صدر
ماشین سازی تبریز - سپاهان اصفهان؛