تاریخ انتشار: 1402/02/15 21:56
کد خبر: 6790

مدافع صنعت نفت: پنالتی استقلال درست نبود/ قطعاً در لیگ برتر می‌مانیم

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد، این تیم در لیگ برتر باقی خواهد ماند.
مدافع صنعت نفت: پنالتی استقلال درست نبود/ قطعاً در لیگ برتر می‌مانیم

عقیل کعبی بازیکن تیم صنعت نفت آبادان پس از تساوی این تیم مقابل استقلال درباره عملکرد عبدالله ویسی سرمربی تیم آبادانی طی هفته‌های اخیر گفت: فکر می‌کنم او به لحاظ روحی با بچه‌ها کار کرد و انسجام تیم هم بیشتر شد. در واقع ویسی بچه‌ها را یکدل کرد و به آن چیزی که می‌خواست، رسیده است. بچه‌ها نیز این شرایط را خواستند و فکر می‌کنم بتوانیم هدیه خوبی بدهیم.

وی در ادامه یادآور شد: طالب ریکانی کاپیتان تیم ما هفت هفته پیش قول داد که تیم تیم ما در لیگ برتر می‌ماند و بچه‌‌ها و لیدرها از این موضوع انتقاد کردند، ولی طالب از خودش و بچه‌ها مطمئن بود و تا آخرین نفس برای تحقق آن قول می‌جنگیم.

همچنین محمد طیبی دیگر مدافع تیم صنعت نفت اظهار داشت: روی نقاط ضعف استقلال کار کرده و حریف را آنالیز کرده بودیم. ما برای برد بازی کردیم، اما حداقل امتیاز را گرفتیم و با یک امتیاز از زمین خارج شدیم. ما قطعاً در لیگ برتر می‌مانیم و فقط به ماندن فکر می‌کنیم.

وی درباره اعتقاد استقلالی‌ها به آفساید بودن گل صنعت نفت نیز یادآور شد: بازیکن خودمان می‌گوید که پنالتی حریف صحیح نبود. ضمن اینکه فکر نمی‌کنم گل ما هم آفساید هم بوده باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rjy63

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نفت آبادان -نفت مسجد سلیمان؛ مینی دربی نفتی‌های بی پول!