تاریخ انتشار: 1397/01/20 22:40
اختصاصی|
کد خبر: 152818

پیمان رنجبر: فجرسپاسی کار سختی مقابل ما دارد/ از زمان ورود آقای دین‌محمدی، اصلا تعطیلات نداشتیم!

مهاجم تیم فوتبال شهرداری تبریز معتقد است که
پیمان رنجبر: فجرسپاسی کار سختی مقابل ما دارد/ از زمان ورود آقای دین‌محمدی، اصلا تعطیلات نداشتیم!

 پیمان رنجبر مهاجم تیم شهرداری تبریز در گفتگو با سایت فرتاک ورزشی درخصوص بازی هفته قبل مقابل خونه به خونه و آن پنالتی بحث برانگیز گفت: من در نزدیکی صحنه بودم و چندان صحنه خاصی نبود تا داور بخواهد پنالتی اعلام کند. بازی پایاپایی بود و به نظرم عادلانه‌ترین نتیجه، تساوی بود. در آن بازی داور نقش تعیین کننده‌ای داشت و به نظرم اگر داوری مشکل نداشت، می‌توانستیم از بابل امتیاز بگیریم.

وی درخصوص بازی این هفته مقابل فجرسپاسی شیراز گفت: فجر تیم خوبی است اما باید بدانند که جلوی ما بازی آسانی در پیش نخواهند داشت. ما در طول هفته روی زمین چمن مصنوعی تمرینات خیلی خوبی را سپری کردیم و در بازی‌های خانگی، بسیار بهتر از بازی‌های خارج از خانه کار کردیم و قطعا در مرحله اول برای کسب سه امتیاز و سپس برای بازی زیبا و تماشاگرپسند به میدان خواهیم رفت.

رنجبر درخصوص کار با سیروس دین‌محمدی و نقش وی در موفقیت شهرداری تبریز گفت: از زمانی که آقای دین‌محمدی به تیم آمدند، علاوه بر بازی زیبا، ساختار باشگاه نیز به سمت حرفه‌ای‌تری رفته است و در باشگاه احساس آرامش می‌کنیم. ایشان در طول نیم فصل و حتی ایام عید برایمان تمرین گذاشته بودند و اصلا تعطیلات امسال را حس نکردیم و در موفقیت‌های اخیر تیم نیز بسیار نقش داشته‌اند و واقعا کار می‌کنند و ما نیز در زمین مسابقه، کارهای تاکتیکی ایشان را اجرا می‌کنیم.

مهاجم شهرداری تبریز درخاتمه درخصوص هدف فصل آینده‌اش گفت: هدف اصلی من بازگشت مجدد به لیگ برتر است. در نیم فصل دوم نیز می‌توانستم به لیگ برتر بروم اما بخاطر شرایط سربازی که دارم، ترجیح دادم نزدیک تبریز فوتبال بازی کنم تا در بهترین شرایط ممکن، به لیگ برتر بازگردم.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rjaqw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی مثلث هجومی خطرناک شهرداری تبریز مقابل ماشین سازی/ APA تبریزی‌ها علیه یاران خطیبی!
اختصاصی| گزارش ویژه؛