تاریخ انتشار: 1396/09/06 19:04
وینگو خطر اخراج را حس کرد؛
کد خبر: 171966

پیروزی شهرداری تبریز مقابل گل گهر؛ سه امتیاز حیاتی در حساب تبریزی‌ها!

وینگو بگوویچ در ادامه تیره روزی‌های تیمش اینبار در تبریز مقابل شهرداری تسلیم شد تا شایعه برکناری‌اش از این تیم بیش از گذشته قوت بگیرد.
پیروزی شهرداری تبریز مقابل گل گهر؛ سه امتیاز حیاتی در حساب تبریزی‌ها!

 گل گهر سیرجان که در فصل گذشته مدعی اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شد و با بدشانسی در پایان قافیه را به سپیدرود باخت، در این فصل نتوانسته انتظارات را برآورده کند و تیره‌روزی‌های وینگو روی نیمکت این تیم همچنان ادامه دارد.

در شرایطی که شایعه ضرب الاجل به وینگو بگوویچ پیش از این دیدار از سوی مسوولان باشگاه به گوش می‌رسید، آنها در تبریز نتوانستند مقابل شهرداری تبریز که مصائب زیادی پیش از این جدال داشتند به نتیجه برسند و در پایان با یک گل شکست خوردند.

شهرداری تبریز که در قعر جدول لیگ دسته اول حضور دارد با این پیروزی توانست در رده شانزدهم قرار گیرد و اکنون صبای قم و راه آهن را پایین تر از خود می‌بیند. در سمت مقابل نیز گل گهر با شکستی که با گلزنی علی محمدی در دقیقه 40 نیمه اول نصیبش شد با 21 امتیاز در رده نهم جا گرفته است.

این پیروزی، دومین برد شهرداری تبریز در لیگ یک بود و در روزهایی که آنها به باخت عادت کرده بودند، مقابل تیمی به پیروزی دست یافتند که در نقل و انتقالات بمب‌های زیادی ترکاند اما در عمل، در حد و اندازه‌های تیم‌های متوسط نتیجه گرفته است و باید دید نظر مدیران گل گهر درخصوص ادامه همکاری با وینگو چیست.

ترکیب دو تیم؛

شهرداری تبریز: فرهاد کرمانشاهی - امیر طهمورثی - علی محمدی - رضا نجاری - علی پور محمد - بهنام داداش وند - مهدی رستم زاده - رسول پیرزاده - محمد قنبری - پیمان رنجبری - یاسر درویشی

سرمربی: سیروس دین محمدی

گل گهر سیرجان: روزبه سینکی - حامد زمانی - محسن طرهانی - عیسی پرتو - مهران گلزاری - حمزه مظفری - محمد غلامی - رضا درویشی - علی خسرونژاد - پیمان نامور - حسن شوشتری

سرمربی: وینگو بگوویچ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdw5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شهرداری تبریز-گل گهر؛ وینگو به دنبال شکست ناپذیری، سیروس می‌جنگد تا نبازد!
اختصاصی| جدال دو مربی سرخابی در تبریز؛

پنج بازیکن جدید با شهرداری تبریز قرارداد امضا کردند!
اختصاصی| درحالی که هنوز نقل و انتقالات شروع نشده؛

فوری؛ اخراج 4 بازیکن اصلی شهرداری تبریز از این تیم
اختصاصی| شد آنچکه نباید می‌شد/ بحران خودساخته در تبریز؛