تاریخ انتشار: 1396/01/29 13:32
اختصاصی|
کد خبر: 216287

پول‌های استقلال خوزستان را کامل پرداخت کنید

استاندار خوزستان با بیان این‌که زمانی که گروه ملی زیر نظر بانک ملی رفت، با مسوولان مربوطه صحبت کردم که به باشگاه استقلال خوزستان هم کمک کنند، گفت: دستور دادم که بودجه این باشگاه به صورت کامل پرداخت شود.
پول‌های استقلال خوزستان را کامل پرداخت کنید

به گزارش فرتاک ورزشی، دکتر غلام‌رضا شریعتی در خصوص مشکلات استقلال خوزستان و عدم حضور بازیکنان این تیم در تمرینات روزهای گذشته، اظهار کرد: زمانی که گروه ملی زیر نظر بانک ملی رفت، با مسوولان مربوطه صحبت کردم که به باشگاه استقلال خوزستان هم کمک کنند و سه روز پیش به من گزارش دادند که ۵۰۰ میلیون تومان پیش از عید و ۵۰۰ میلیون تومان هم طی هفته پیش به این باشگاه داده‌اند. همچنین گفته شد که قرار است، ۵۰۰ میلیون تومان طی سه چهار روز آینده به باشگاه استقلال تزریق کنند؛ اگر به این صورت انجام شود، در این فصل پنج میلیارد تومان به این باشگاه پرداخت شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مبلغ جوابگوی این باشگاه است؟ گفت: من نمی‌گویم که کافی بوده است ولی سعی می‌کنیم طبق بودجه‌شان که ۶٫۵ میلیارد تومان بوده است، به آن‌ها پرداخت شود. اگر ۵۰۰ میلیون تومانی که قرار است، طی روزهای آینده داده شود، محقق شود تا بودجه مورد نظر، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر باقی می‌ماند که من دستور دادم کار به صورت کامل انجام شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ovvdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس لیگ شانزدهم و رکورد صدرنشینی در تاریخ