تاریخ انتشار: 1395/10/30 01:20
کد خبر: 234939

خرید قلعه نویی اشتباه کرد برد پرید!

هاشم بیگ زاده در اولین بازی این فصل برای تراکتور سازی اشتباه کرد تا دو امتیاز شیرین از دست قلعه نویی برود.
خرید قلعه نویی اشتباه کرد برد پرید!

تراکتورسازی تا دقیقه 86 با نتیجه 2-1 از نفت آبادان پیش بود و روند بازی به گونه‌ای نبود که فیروز کریمی به امتیازگیری از قلعه‌نویی فکر کند؛ اما بی‌احتیاطی هاشم بیک‌زاده در سمت چپ خط دفاع و اشتباه در یارگیری باعث شد تا آبادانی‌ها تبریز را دست خالی ترک نکنند.

شماره 19 جدید تراکتور ابتدا با تقدیم یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه امید را به اردوی نفتی‌ها تزریق کرد و لحظاتی بعد با جایگیری اشتباه نتوانست قبل از علی عبدلله‌زاده، یار مستقیمش، ضربه سر را بزند تا بازیکن نفت با یک ضربه در شش قدم تراکتور، گل تساوی بازی را به ثمر برساند. با این گل دقایق پایانی تراکتورسازی نتوانست به بازی برگردد و تلاش دو تیم با نتیجه 2-2 به پایان رسید.

هاشم بیک‌زاده در حالی دیروز بازیکن فیکس تراکتور شده بود که تنها یک جلسه با این تیم تمرین کرده بود. با وجود این که قلعه‌نویی سعید آقایی را روی نیمکت داشت، ترجیح داد از خرید جدیدش در سمت چپ دفاع استفاده کند که البته اولین امتحان هاشم موفقیت‌آمیز نبود. اگرچه قلعه‌نویی بعد از بازی خیلی راحت از اشتباه مدافعش گذشت و آن را با اشتباه راموس در بازی رئال مادرید-سویا مقایسه کرد؛ اما با برد امروز پرسپولیس و افزایش فاصله دو تیم صدرجدولی به 4 امتیاز، بیش از پیش حسرت از دست رفتن دو امتیاز بازی با نفت آبادان را خواهد خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ono6q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بیک‌زاده رسما به تراکتورسازی پیوست