تاریخ انتشار: 1395/11/05 20:08
کد خبر: 233715

پیش بازی مس کرمان-نساجی؛ فرار بزرگ!

بهترین لقبی که می‌توان برای بازی مس و نساجی تعریف و تعبیر کرد فرار بزرگ است... فرار بزرگ برای هر دو تیم که از این بازی نردبانی می‌خواهند برای جهش به بالای جدول.
پیش بازی مس کرمان-نساجی؛ فرار بزرگ!

به گزارش فرتاک ورزشی، رقابت‌های لیگ یک این فصل به هفته‌های سرنوشت‌ساز خود رسیده است... هفته‌هایی که کمرکش جدول را مشخص می‌کند و موسم کندن تیم‌ها در بالا و میانه و همچنین پائین جدول تقریبا فرا رسیده است.

اگر امروز نساجی با 34 امتیاز در رده‌ی چهارم تنها با چهار امتیاز اختلاف، چهار رده بالاتر از مس رده‌ی هشتمی ایستاده است و یا اینکه مس برای رسیدن به رتبه‌ی دومی و صعود تنها پنج امتیاز کم دارد، همگی نشان می‌دهد که بازی‌های چهار هفته‌ی آینده، کاملا در ترسیم شکل بالای جدول و جدایی تیم‌ها از یکدیگر، نقش اساسی بازی می‌کند.

از همین روست که بازی‌های مس در این چهار هفته‌ی پیش رو سرنوشت این تیم را برای ما تا حد زیادی ترسیم می‌کند به خصوص بازی با تیم‌هایی که رقابت مستقیم با مس در جدول دارند از جمله همین تیم نساجی مازندران.

تیمی که در پایان بازی فردا در کرمان سه امتیاز را کسب کرده باشد، فرار بزرگی از میانه جدول به سمت کنده شدن از سایرین به بالای جدول انجام داده است.... در مقابل تیم بازنده روزهای دشوارتری را برای جبران این بازی شش امتیازی دارد. تساوی دو تیم هم بیشتر از هر چیز رقیبان آن‌ها را خوشحال می‌کند و از همین حیث است که بازی دو تیم حکم یک فینال میان فصلی واقعی را دارد.

مس اگر موفق شود سه امتیاز این بازی را به حساب خود بریزد، نه تنها رسما به عنوان یک مدعی معرفی خواهد شد که از نظر روحی به چنان اعتماد به نفسی در نیم فصل دوم خواهد رسید که همه گان را به یاد فرجام خوش تیم‌های ماشین سازی و نفت آبادان در لیگ یک فصل قبل می‌اندازد.

مس بعد از سه نتیجه‌ی خوب در نیم فصل دوم به گردنه‌ای رسیده است که اگر آن را رد کند می‌تواند روی سرازیری موفقیت حساب کند نه دشواری‌های سربالایی آن.

سه امتیاز بازی با نساجی فرار بزرگ است.... فراری بزرگ برای هر دو تیم که برای رسیدن به آن قطعا در بازی فردا باید جان دهند... به خصوص مس که در خانه بازی می‌کند و در زمین خودی راه‌های رسیدن به دروازه‌ی حریف را باید بیشتر بشناسد.

آن‌ها در خانه حمایت هوادارانشان را دارند و به واسطه تفاوت جغرافیایی دو شهر می‌توانند در زمین خود از نظر بدنی آماده‌تر از حریف هم باشند.

مس اگر در پایان بازی فردا جشن سه امتیاز را گرفت، می‌تواند به همه یک وعده‌ی بزرگ بدهد اما هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی، وضعیت مس را برای انجام کار بزرگ در نور ضعیف نگه خواهد داشت.‌

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2on6pq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی نساجی مقابل مس/ ببرهایی که ببر نبودند و کرمانی هایی که همچنان تساوی دوست دارند
اختصاصی/