تاریخ انتشار: 1398/01/15 20:21
کد خبر: 104639

ذوب‌آهن 0_0 سپیدرود؛ تساوی بدموقع شاگردان منصوریان

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپیدرود در دیداری از رقابت‌های لیگ برتر در مقابل یکدیگر قرار گرفتند.
ذوب‌آهن 0_0 سپیدرود؛ تساوی بدموقع شاگردان منصوریان

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپیدرود در دیداری از هفتۀ بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. ترکیب ابتدایی دو تیم در این بازی به شرح زیر بود:

ترکیب ذوب آهن

رشید مظاهری ، وحید محمدزاده ، نیما طاهری ، مسعود ابراهیم‌زاده ، میلاد فخرالدینی ، علیرضا چراغعلی ، زبیر نیک نفس ، محمدرضا عباسی ، ماریون سیلوا ، ارسلان مطهری و کریستین اوساگوانا

ترکیب سپیدرود

ایمان صادقی ، لوکا نوزادزه ، میثم تهیدست ، میلاد شیخ سلیمانی ، محمدرضا مهدوی ، محمد بلبلی ، هومن ربیع‌زاده، مهرداد بایرامی، مهدی محمدیاری ، میلاد قربانزاده و ابراهیم لطفی

در نیمۀ اول این دیدار ذوب‌آهن که از حضور هواداران خودی بهره می‌برد، بازی را در دست گرفت و موقعیت‌هایی را به روی دروازۀ سپیدرود خلق کرد اما با بی‌دقتی مهاجمان از دست رفت. در ادامه توپ بیشتر در میانۀ میدان در جریان بود. دو تیم در نیمۀ اول از زدن گل بی‌بهره بودند.

نیمۀ دوم را شاگردان دست‌نشان بهتر اغاز کردند و بازی نسبتاً هجومی را به نمایش گذاشتند. سرمربیان دو تیم تغییراتی در ترکیب خود انجام دادند که این تغییرات تأثیر چندانی در روند بازی نداشت. بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان منصوریان فرصت صعود دو پله‌ای در جدول را از دست داده باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2olrvo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپیدرودی‌ها یاد قایقران را زنده کردند