تاریخ انتشار: 1396/04/14 13:17
کد خبر: 198415

اختصاصی/جلالی: با قردادهای نجومی مخالف نیستم/جوانگرایی خدمت به فوتبال ایران است

مجید جلالی سرمربی پیکان معتقد است که دستمزدهای نجومی در فوتبال ایران باید مدار منطقی داشته باشد.
اختصاصی/جلالی: با قردادهای نجومی مخالف نیستم/جوانگرایی خدمت به فوتبال ایران است

به گزارش فرتاک ورزشی ،تعدادی از بازیکنان پیکان در اتمام لیگ از ما جدا شدند، ولی ما بازیکنان جوانی را به پیکان اضافه کردیم که در آینده می توانند ستاره های لیگ باشند.
بستن تیم برای قهرمانی لذتبخش است
من جوانگرایی را در اصل نوعی خدمت به فوتبال ایران می دانم ولی این طرز فکر من مغایرتی با بستن تیم پرستاره برای قهرمانی ندارد، اتفاقا اینکار هم لذت بخش است و زمانی که امکانات و فضا در تیمهایی مثل پاس و صبا محیا بود ما بازیکنان بزرگی داشتیم و توانستیم جام را هم بالای سر ببریم.
جوانگرایی خدمت به فوتبال ایران است
برای جذب ستاره ها فاکتورهای زیدی مدنظر است. بعضی از باشگاهها برای بازیکنان نامی جذابیت ندارد و در نتیجه ما برای جذب آنها مجبور می شویم هزینه های مضائفی داشته باشیم و من ترجیح می دهم که به جای آن بازیکنان جوانی پرورش بدهیم که بیشتر به سود فوتبال ایران و آینده باشگاه باشند.
با پراداخت ارقام نجومی مخالف نیستم
در رابطه با ارقام نجومی که سوال کردید باید بگویم من با خرید بازیکن گران قیمت مخاف نیستم. چون اگر ما این رقم را پرداخت نکنیم این بازیکنان جذب لیگهای دیگر و عربی می شوند. ضمن اینکه من فکر می کنم لیگ ایران هزینه بالایی نمی کند. آن مساله ای که من با آن مخالف هستم نوع هزینه کردنمان هست که مدار منطقی ندارد.به طور مثال می بینیم که یک بازیکنی که 300 میلیون است در بازار نقل و انتقالات فعل و انفعالاتی می شود که در نهایت 900 میلیون قرداد می بندد. باید ببینیم که آیا این هزینه کردن ارزشش را دارد یا نه؟
نقل و انتقالات بازار پیچیده ای دارد
جلالی در پاسخ به این سوال که آیا به نظر او حضور دلالها باعث بالا رفتن ارقام قرداد بازیکنان شده است، گفت: همانطور که می دانید بازار نقل و انتقالات بازار فوق العاده پیچیده ای دارد ، الان همه می دانند که چه اتفاقاتی در نقل و انتقالات رقم می خورد و لزومی ندارد که من بخواهم به بحث دلال ها بپردازم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ojbdl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست آقامعلم از مهاجم پرسپولیس برای جذب بازیکن!