تاریخ انتشار: 1395/06/16 00:44
اختصاصی/
کد خبر: 263139

اتفاقی نادر در لیگ دو/ کمبود آب معدنی در مسیر ورزشگاه بوکان

دیدار تیم های سرداربوکان و‌ کاسپین قزوین حاشیه های خوبی داشت که یکی از آنها کم آمدن آب در مسیر ورزشکاه بود.
اتفاقی نادر در لیگ دو/ کمبود آب معدنی در مسیر ورزشگاه بوکان

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، دیدار سرداربوکان و‌کاسپین قزوین از سری مسابقات لیگ دسته دوم‌کشور و در هفته دوم برگزار گردید که در نهایت سردار بوکان نوانست با نتیجه یک برصفر از سد مهمان خود عبور کند.

از نکات فابل توجه این مسابقه حضور حدود هشت هزارنفر تماشاگر بود به طوری که گنجایش چهارهزار نفری ورزشگاه پاسخگو‌نبوده و تمامی اطراف زمین و ساختمانهای مجاور نیز تماشاگر نشسته بود.

اما نکته مهم این بود که حضور این جمعیت مشتاق شرایطی را فراهم کرده بود که تا حدود یک کیلومتری مسیر منتهی به ورزشگاه به دلیل جمعیت فراوان و‌گرمای هوا، آب معدنی مغازه ها تمام شده بود.

این اتفاق اگرچه باعث اذیت مردم شد، چون تشنگی بر آنان فشار آورده بود، ولی یک اتفاق شیرین بود که بار دیگر ثابت کرد مردم بوکان شایسته بهتر از این ها هستند و‌مسئولان باید توجه بیشتری به خواسته هایشان داشته باشند، چرا که این همه علاقمند در شهری که جمعیت چندانی هم ندارد  می تواند یک نمونه خوب برای این باشد که بتوانیم‌از فوتبال به عنوان ورزشی که می تواند نقشی غیر قابل انکار در پر نمودن اوقات فراغت و‌سالم سازی جامعه داشته باشد نام ببریم.

به هر حال جا دارد از مردم عزیز این شهرستان که در روزهایی که تیم های لیگ برتری هم توان کشاندن دو‌هزار نفر به ورژشکاه را ندارند، تشکر کنیم که با حضور خود در  ورزشگاه، نام این شهرستان را بر سر زبانها انداخته اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2og8kq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمود پازوکی مانع از برگزاری بازی بانی گستر مقابل پاس همدان شد
اختصاصی/