تاریخ انتشار: 1395/09/08 23:33
کد خبر: 246315

قهرمانی نیم فصل پرسپولیس در دستان استقلال؟

قهرمانی نیم فصل پرسپولیس در دستان استقلال؟

به گزارش فرتاک ورزشی، در شرایطی که تراکتورسازی با پیروزی بر صبا و به لطف توقف پرسپولیس مقابل پیکان، صدرنشین لیگ برتر شده، رقابت برای قهرمانی نیم‌فصل بین این دو تیم سرخپوش نزدیک و دیدنی شده است. دو تیم 23 امتیازی هستند و تراکتورسازی با تفاضل گل بهتر از پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر است.

هر دو تیم در هفته دوازدهم بازی‌های نسبتا آسانی در پیش دارند. پرسپولیس میزبان تیم قعرنشین ماشین‌سازی است و تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار به مصاف پدیده مشهد خواهد رفت. تیمی که هر چند به گربه‌سیاه تراکتورسازان معروف شده اما به نظر می‌رسد این بار به راحتی مغلوب تبریزی‌ها شود. در صورتی که پرسپولیس و تراکتور بازی‌های هفته دوازدهم خود را با پیروزی پشت سر بگذارند، با رقابتی نفسگیر وارد هفته سیزدهم خواهند شد. جایی که احتمالا تیم دیگری قهرمان نیم‌فصل را تعیین خواهد کرد: استقلال

در هفته سیزدهم استقلال میزبان تراکتورسازی است و پرسپولیس در مشهد مهمان پدیده خواهد بود. وضعیت استقلال در جدول به گونه‌ای است که تا پایان نیم‌فصل به 3 امتیاز همه دیدارهایش نیاز دارد. آبی‌ها قطعا خواهان پیروزی بر تراکتورسازی هستند و این دقیقا همان چیزی است که پرسپولیس می‌خواهد. اگر استقلال موفق به شکست دادن شاگردان قلعه‌نویی شود، تا حدود زیادی راه قهرمانی پرسپولیس در نیم‌فصل را هموار خواهد کرد. یادمان باشد که در دوهفته پایانی نیم‌فصل، تراکتورسازی باید با سپاهان و نفت تهران بازی کند و پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن و سیاه‌جامگان قرار بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oegvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بازیکن محبوب برانکو کوتاه بیا نیست!/ سربازی و پیوستن به تراکتور ادامه راه ستاره جنجالی سرخپوشان