تاریخ انتشار: 1396/11/08 18:15
کد خبر: 162539

لیگ یک/ شکست بی‌سابقه مس کرمان در لیگ یک؛ یاران وینگو فاتح دربی کرمان در لب بندر!

شاگردان بگوویچ انتقام شکست دور رفت را از مس کرمان گرفتند.
لیگ یک/ شکست بی‌سابقه مس کرمان در لیگ یک؛ یاران وینگو فاتح دربی کرمان در لب بندر!

 گل گهر سیرجان با بردی قاطع و پرگل موفق شد مس کرمان را در سیرجان شکست دهد. شاگردان بگوویچ در دور رفت برابر مس کرمان با نتیجه سه بر یک شکست خوردند و این بار نه تنها نتیجه دور رفت را جبران کردند، بلکه با دو گل بیشتر انتقام خود را از حریف هم استانی کامل کردند.

گل گهر سیرجان در نیمه اول با گل آذرپاد و گل به خودی فرهاد سالاری به رختکن رفت؛ اما عطش بازیکنان گل گهر برای انتقام گیری همچنان ادامه داشت تا در نیمه دوم شاهد 3 گل از سوی گل گهر باشیم.  مهدی دغاغله، امین پورعلی و محسن طرحانی سه گلزن دیگر گل گهر در دیدار با مس کرمان بودند تا شاگردان نخعی که هفته قبل در ثانیه های پایانی برد با ارزشی را کسب کرده بودند، در این دیدار سنگین ترین شکست فصل خود را تجربه کنند. تنها گل مس کرمان در این دیدار را یاسر فیضی در نیمه دوم به ثمر رساند که البته این گل کمکی به کرمانی ها برای بازگشت به مسابقه نکرد.

گل گهر سیرجان در نیم فصل دوم نتایج به مراتب بهتری را نسبت به نیم فصل اول کسب کردند و همچنان روند صعودی این تیم در جدول ادامه دارد و با این برد مجموع امتیازات این تیم به عدد 29 رسید.

مس کرمان اما با این شکست 30 امتیازی باقی ماند تا همچنان در رده های میانی جدول حضور داشته باشد.

ترکیب دو تیم؛

گل گهر: مهرداد بشاگردی - مهران گلزاری - علیرضا ابراهیمی - حامد زمانی - محسن طرهانی - امین پورعلی - پیمان نامور - محسن آذرباد - مهرداد آوخ - رضا محمودآبادی - محمدامین حاجی زاده

مس کرمان: رضا حیدری - فرهاد سالاری - رامتین سلیمان زاده - علیرضا علیزاده - محمد علیزاده - محمد خلیلی - احمد حسن‌زاده - احمد آهی - حسین حیدری - یاسر فیضی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2odp5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در تقابل با کرمانی‌ها؛ کفه ترازو به سمت نساجی سنگینی کرد!
به بهانه پیروزی مقابل مس رفسنجان؛

آقایی کرمانی‌ها در لیگ یک/ سه بازی، سه برد!
پیروزی هر سه نماینده استان کرمان در هفته هشتم؛