تاریخ انتشار: 1396/02/17 12:56
اختصاصی| وینگر چپ ریزنقش و تمام عیار؛
کد خبر: 212384

پیمان پورصادقی خوب باشد، هِف پیروز است!

هِف سمنان از سری مسابقات لیگ دو، فردا (دوشنبه) میزبان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر می‌باشد.
پیمان پورصادقی خوب باشد، هِف پیروز است!

به گزارش فرتاک ورزشی، این بازی که از حساسیت بالایی برخوردار است، آنقدر برای دو تیم ارزش بالایی دارد که به یکی از دیدارهای 6 امتیازی هفته نهم لیگ دو تبدیل شده است.

هِف که برای امیدوار بودن به صعود نیاز مبرمی به این بازی دارد، با بازیکنان جوان اما نامی خود همچون محمدجواد محمدی، داوود شاهواروقی، علی اکبر رضایی، مهدی کاظمی، پیمان پورصادقی، مهران مرادعلی و ... نتایج خوبی را در خارج از خانه کسب نکرده است و تمامی امتیازات مرحله دوم لیگ دو را، در خانه به دست آورده است.

از روزهای پرنوسان هف سمنان عبور کنیم، به مهره‌های گران بهای نقل و انتقالاتی آنها می‌رسیم که انصافا سطح بازی‌شان در حد لیگ دو نیست و حداقل کاری که می‌توان برای این جوانان انجام داد، بازی دادن به آنها در لیگ یک است.

ازجمله جوانانی که امسال در سمنان سر زبان‌ها افتاد، پیمان پورصادقی بود. هواداران سمنانی که به او لقب "پیمان آتیش پاره" را داده‌اند، به خوبی می‌دانند که او چه بازیکن خوبی است و به جرات می‌توان گفت هر زمان پورصادقی خوب بود، هِف بازی را با نتیجه دلخواه به اتمام می‌رساند.

باید منتظر فردا (دوشنبه) باشیم. باخت هِف مقابل شاهین، آنها را از صعود به لیگ یک ناامید می‌کند. هِف نیاز مبرمی به پیروزی دارد و این پیروزی، در ساق پای بازیکنان جوان هِف، علی الخصوص پورصادقی نهفته است.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

گلزنی پیمان پورصادقی، کاپیتان هف سمنان مقابل اروند خرمشهر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lx8a8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تک گل سه امتیازی ارزانی، هف را دست خالی راهی سمنان کرد
اختصاصی| عیدی شاهینی ها به هواداران؛

تثبیت صدرنشینی با کم رنگ کردن رویای صعود حریف
اختصاصی| صدر و قعر جدول در تسخیر شهرداری تبریز؛