تاریخ انتشار: 1395/08/16 00:04
کد خبر: 250712

رانیری: من به واردی می گویم خونسرد باشد و صبور!

واردی یازده بازی است که برای تیمش گلی نزده است.
رانیری: من به واردی می گویم خونسرد باشد و صبور!

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، فصل قبل در همین زمان، واردی نه بازی پیاپی بود که موفق به گلزنی برای تیمش شده بود، روند خوب گلزنی مهاجم انگلیسی در نهایت منجر به ثبت رکورد گلزنی در یازده بازی پیاپی شد. اما دوازده ماه پس از آن فرم خوب، واردی اکنون در یازده بازی این فصل نتوانسته برای تیمش گلی به ثمر برساند.

با این وجود، رانیری سرمربی تیمش نگرانی ای در مورد واردی ندارد. سرمربی ایتالیایی لسترسیتی پیش از دیدار تیمش مقابل وست برومویچ در مورد شرایط واردی گفت: جیمی یک گلزن است و تمام مهاجمین گلزن جهان، دوران خوب و بد زیاد دارند. مهم است که آرامش و خونسردیش را حفظ کند، چرا که دیر یا زود، روند گلزنیش را آغاز خواهد کرد. او همین حالا هم خیلی برای تیم تلاش می کند.

وی ادامه داد: شرایط کلی تیم بهتر شده است و این فقط در مورد خط دفاعی تیم نیست. به عنوان یک تیم در قالب روح کار جمعی، در حال پیشرفت و بهتر شدن هستیم. باید سعی کنیم که گل نخوریم وقتی گلی دریافت نکنیم، می توانیم در جدول صعود کنیم. چرا که دیر یا زود می توانیم گلزنی کنیم و پیروز میدان شویم.

وی افزود: خیلی برایمان مهم است که به این پیشرفت ادامه دهیم و بتوانیم در جدول صعود کنیم. بازی مقابل وست برومویچ، مسابقه ای است که باید پیروز شویم یا سعی کنیم که در آن برنده شویم. تصورم این است که همچون بازی فصل گذشته، دیداری سخت را در مقابل تیم پولیس داریم. او مربی بسیار خوبی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmyz8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی پاریسن ژرمن: باید رقبا را اذیت کنیم