تاریخ انتشار: 1395/06/31 09:38
جام حذفی؛
کد خبر: 260260

پرسپولیسی ها در جدال با سازمان لیگ پیروز شدند

حدود یک هفته دیگر پرسپولیس در مرحله یک سی و دوم جام حذفی به میدان خواهد رفت اما با دعوایی که بین باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ در گرفته مشخص نیست پرسپولیس در این بازی به میدان برود.
پرسپولیسی ها در جدال با سازمان لیگ پیروز شدند

حدود یک هفته دیگر پرسپولیس در مرحله یک سی و دوم جام حذفی به میدان خواهد رفت اما با دعوایی که بین باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ در گرفته مشخص نیست پرسپولیس در این بازی به میدان برود.
برانکو ایوانکوویچ می‌گوید بازی کردن بدون ملی‌پوشانش حتی مقابل تیم‌های دسته دومی عقلانی نیست چرا که پرسپولیس قصد دارد با تمام قدرت در این مسابقات حاضر شود و جام قهرمانی را می‌خواهد.
او حمایت باشگاه را هم پشت سرش دارد و با اینکه دیروز در نشست خبری قبل از بازی سپاهان حرفی در این باره نزد اما ظاهرا هنوز کوتاه نیامده و بر موضع قبلی‌اش ایستاده است.  هنوز معلوم نیست چند بازیکن از پرسپولیس در فهرست جدید تیم ملی حضور داشته باشند اما پیش‌بینی می‌شود حداقل 5 بازیکن از جمع سرخ‌ها برای دو دیدار با ازبکستان و کره جنوبی دعوت شوند و برانکو می‌گوید بدون این تعداد بازیکن در جام حذفی به میدان نخواهد رفت.  روز دوشنبه قرعه کشی مرحله یک سی و دوم این مسابقات برگزار شد و برخلاف سال‌های گذشته تیم‌های لیگ برتری از این مرحله وارد رقابت‌ها خواهند شد و برای به دست آوردن جام باید یک بازی بیشتر انجام دهند.
در عین حال سعید فتاحی یکی از مسوولان سازمان لیگ پیش از مراسم قرعه کشی گفت:«تیم‌های لیگ برتری که بیش از 3 بازیکن در تیم ملی داشته باشند می‌توانند در زمان‌های دیگر که ملی‌پوشان را در اختیار دارند در جام حذفی به میدان بروند البته فقط دیدارهای‌شان در لیگ برتر فشرده‌تر می‌شود.»
 غلامرضا بهروان مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ هم در این مورد گفت:«ما به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنیم که مشکلی پیش نیاید اما اگر پرسپولیس درخواست بدهد و در صورتی که این تیم بیشتر از 3 ملی‌پوش داشته باشد می‌توانیم زمان بازی‌اش را جابه‌جا کنیم اما باید بدانند که شاید بازی‌های لیگ برایشان فشرده‌تر شود. این یک قانون کلی است که تیم 3 یا بیشتر ملی‌پوش داشته باشد و در صورتی که درخواست دهند می‌توان زمان بازی‌های‌شان را جابه‌جا کرد اما اگر تیمی یک یا 2 ملی‌پوش داشته باشد باید بازی کند. در این باره هم فقط ملی‌پوش تیم ملی بزرگسالان مدنظر ماست.»
به هر حال دیروز جلسه‌ای با حضور برانکو و طاهری برگزار شد تا تکلیف باشگاه در این خصوص مشخص شود اما به نظر می‌رسد نباید تهدید پرسپولیس برای شرکت نکردن در این رقابت‌ها را جدی گرفت. قطعا بعد از دعواهای اخیر سازمان لیگ با پرسپولیس بر سر سامانه هواداری مدیران باشگاه پرسپولیس دنبال این هستند تا سر هر موضوعی با عابدینی و همکارانش وارد چالش شوند و البته با استفاده از محبوبیت برانکو و پیش کشیدن مسائل فنی هواداران را پشت خودشان صف کنند که به نظر می‌رسد خیلی زود به خواسته شان رسیده‌اند.
هر چند محمود خوردبین در حاشیه مراسم قرعه کشی تاکید کرد که پرسپولیس بدون ملی‌پوشانش به میدان نمی‌رود اما هم خوردبین هم برانکو می‌دانند در مصاف با قشقایی و حتی تیم‌های دسته اولی پرسپولیس قابلیت پیروزی را دارد و این داستان‌ها بیشتر بر اثر لجبازی‌ها و موارد دیگر به وجود آمده است.  به هر حال همین که مسوولان سازمان لیگ گفته‌اند تیم‌های صاحب سه ملی‌پوش و بیشتر می‌توانند بازی‌های‌شان را عقب بیندازند به نظر می‌رسد پرسپولیس در این جدل برنده شده مگر اینکه کی‌روش همه را غافلگیر کند و این بار کمتر از سه نفر را به اردوی تیم فرا بخواند که بعید است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmber

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قانون عجیب سازمان لیگ برای پرسپولیس