تاریخ انتشار: 1395/08/21 21:14
کد خبر: 249660

یک گل و یک پاس گل؛ بازگشت شهاب کرمی به روزهای اوج

هافبک ملوان با یک پاس گل و زدن یک گل در بازی با خیبر خرم آباد نقش مهمی در پیروزی ملوانان در این دیدار داشت.
 یک گل و یک پاس گل؛ بازگشت شهاب کرمی به روزهای اوج

به گزارش فرتاک ورزشی، دیدار تیم ملوان و خیبر خرم آباد در هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور یکی از مهم ترین بازی های این هفته بود که در نهایت شاگردان مایلی کهن توانستند در یک بازی نزدیک با عبور از سد این حریف به سه امتیاز بازی دست یافت و با یک بازی بیشتر نسبت به سپیدرود رشت و کسب 27 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند.

در این بازی که در آخر نیز بعد از زدن گل دوم بازی توسط ملوان، به تنش کشیده شد، شهاب کرمی بازیکن توانای ملوان بندرانزلی با بازی زیبایی که از خود به نمایش گذاشت، نشان داد که در حال بازگشت به روزهای اوج خود است و می تواند وزنه ای قابل اتکا برای ملوانان در ادامه لیگ یک باشد.

کرمی که سابقه حضور در فولادخوزستان را هم در کارنامه خود دارد، یکی از بازیکنان شاخص در لیگ یک کشور است که در حال حاضر دوران با گذراندن دوران خدمت سربازی در ملوان به بازی ادامه می دهد و با توجه به سبک بازی این هافبک و جوان بودن آن، می تواند سالها در سطح اول فوتبال کشور درخشش داشته باشد.

بدون شک لیگ یک با حضور بازیکنانی هم چون کرمی، عمران زاده ، زارع، پژمان نوری و... یک لیگ جذاب و متفاوت نسبت به سالهای گذشته شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lm5p6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داوود حقدوست: به مدیر رسانه‌ای ملوان بگویید فحش ندهد/ داور برای ما و ملوان خوب سوت نزد!