تاریخ انتشار: 1397/06/09 20:39
کد خبر: 132184

ستاره های ایرانی در جام باشگاه های اروپا و لیگ اروپا را بشناسیم

لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی شد و بررسی از حضور بازیکنان ایرانی در این مسابقات خواهیم داشت.
ستاره های ایرانی در جام باشگاه های اروپا و لیگ اروپا را بشناسیم

سجاد مصلحی؛ لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی شد و این مسابقات مهم و معتبر در سطح اول فوتبال با تمامی هیجاناتش آغاز خواهد گردید و در این راستا بد نیست نگاهی گذرا داشته باشیم به بازیکنان ایرانی که به همراه باشگاه های خود در این مسابقات حضور خواهند داشت.

 

کاوه رضایی

تنها نماینده ایران در این فصل لیگ قهرمانان اروپا فصل پیش در شالرو بلژیک توپ میزد با درخشش در این تیم با قراردادی ۴ساله به تیم کلوب بروژ قهرمان فصل پیش بلژیک پیوست بروژ در گروه Aرقابت ها قراردارد وبا بورسیا دورتموند،اتلتیک مادرید  همگروه است .

 

صادق محرمی

دفاع راست جوان فصل گذشته پرسپولیس که از رفتن به روسیه بازماند با رفتن به تیم اول کرواسی نشان داد میتواند آینده دفاع راست تیم ملی ایران را تضمین کند.

محرمی در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا با تیم آستانه در مجموع دوبازی به تساوی رسیدند و در ضربات پنالتی سهمیه لیگ قهرمانان را به حریف دادند وبه لیگ اروپا رفتند دینامو زاگرب در گروهD با تیم های اندرلخت،فنرباغچه و اسپارتاک تراناوا قراردارد.

 

کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی

دو بازیکنی که بعد از جام جهانی سرمربی فرانسوی المپیاکوس به دنبال فروش آنها است اما درحال حاضر هردو بازیکن المپیاکوس به حساب می آیند المپیاکوس هم در گروه سختی قراردارد وبا میلان ،بتیس و دودلانژ همگروه است.

با آرزوی موفقیت برای همه بازیکنان ایرانی در مسابقات اروپایی

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljn9k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم محرمی از رسیدن به مرحله گروهی بازماند

برتری قاطعانه دیناموزاگرب در غیاب محرمی
مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا