تاریخ انتشار: 1396/04/17 23:34
کد خبر: 197560

یکی از این چهار سناریو برای طارمی/ جهنم کجاست؟

یکی از این چهار سناریو برای طارمی/ جهنم کجاست؟

وضعیت مهدی طارمی در پرسپولیس نامشخص است و هنوز هیچ‌کس نمی‌داند که او برای فصل بعد هم سرخپوش باقی خواهد ماند یا نه؟ حرف و حدیث‌هایی در مورد سفر فوری طارمی به اوکراین وجود داشت که تکذیب شد. همچنین شایعات دیگر حاکی از آن است که طارمی تا اوایل هفته جاری پول رضایتنامه مطالبه شده از سوی پرسپولیس را پرداخت خواهد کرد. به طور کلی آینده مهدی طارمی می‌تواند مطابق یکی از این چهار سناریو باشد.

برود و خوشبخت شود

این همان چیزی است که مهدی در رویاهایش دنبال می‌کند. او دوست دارد در سال منتهی به جام‌جهانی به یک باشگاه اروپایی ملحق شود تا هم بهانه دست کی‌روش ندهد و هم با فضای بازی در قاره سبز آشنا شود. طارمی تصور می‌کند بعد از یک سال بازی در لیگ کشوری مثل یونان و البته درخشش در جام‌جهانی می‌تواند به یک باشگاه بزرگ اروپایی اضافه شود و در یکی از پنج لیگ برتر جهان توپ بزند؛ یعنی اتفاقی که هنوز برای ستاره‌های جوان‌تر از او مثل سردار آزمون و علیرضا جهانبخش رخ نداده. طارمی مصر است راهی پانیونیوس یونان شود و کنار دو ایرانی دیگر این تیم یعنی حاج‌صفی و شجاعی توپ بزند.

برود و خوشبخت نشود

این یکی تلخ خواهد بود و باعث می‌شود تا مدتها سرکوفت بخورد. اگر طارمی به هر قیمتی شده بتواند رضایتنامه‌اش را از پرسپولیس بگیرد، تا حدود زیادی از چشم هواداران این تیم خواهد افتاد؛ به ویژه که مقصد او یک باشگاه زیر متوسط اروپایی به نام پانیونیوس است که در حالت عادی چنگی به دل نمی‌ند. حالا ممکن است طارمی در همین تیم هم عملکرد موفقی نداشته باشد؛ یعنی مثلا چند هفته گل نزند و به نیمکت دوخته شود. در این صورت احتمال دارد حتی بخت حضور در جام جهانی هم از کف مهاجم بوشهری برود. فراموش نکنیم طارمی در حال انتقال به لیگی است که کریم انصاری‌فر به عنوان عضوی از تیم قهرمانش، در تیم ملی ذخیره خود اوست!

بماند و خوشبخت شود

این تکرار سناریوی فصل قبل است. پارسال هم طارمی همه زورش را زد که جدا شود. او جدا هم شد، اما خیلی زود برگشت. در بازگشت به پرسپولیس طارمی موفق شد عنوان آقای گلی‌اش را تکرار کند، با سرخپوشان جشن قهرمانی بگیرد، در آسیا به جمع هشت تیم برتر برسد و در تیم ملی هم کاملا فیکس شود. شاید اگر او بماند، امسال بتواند حضور در فینال آسیا، آقای گلی لیگ قهرمانان و چه بسا حتی فتح توپ طلای قاره را تجربه کند.

بماند و خوشبخت نشود

این بدترین سناریوی ممکن است؛ یعنی جهنم محض. اگر طارمی نتواند مشتری دست به جیب خارجی برای خودش جور کند، ناچار است در پرسپولیس بماند. سپس برانکو که از پارسال هم مشکلاتی با او داشته، در صدد ادب کردن این بازیکن بر می‌آید. به این ترتیب ممکن است همان بلایی که پارسال سر رامین رضاییان آمد، امسال سر طارمی بیاید. شاید در همان چند بازی اول که طارمی کار را از روی نیمکت شروع می‌کند، گادوین منشا آنقدر درخشان ظاهر شود که همه مهدی را از یاد ببرند و حتی برانکو هم حاضر نشود دست به ترکیب تیمش بزند. جهنم برای طارمی می‌تواند دور افتادن از اروپا و از دست دادن تخت پادشاهی در پرسپولیس باشد. نسبت او با هر یک از این چهار سناریو یکسان است؛ خیلی دور، خیلی نزدیک!

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ldzgk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اندیشه های برانکو و مهاجمی که جایش پر می شود/ زوجی که شاید موفق تر از لیگ شانزدهم باشد