تاریخ انتشار: 1400/11/28 19:26
اختصاصی/شعارهای صدمن یه غاز در شاهین بوشهر؛
کد خبر: 25712

بازی با احساسات هواداران و مردم بوشهر/بیماری قلبی یا فرار رو به جلو مدیر عامل!

وضعیت تیم فوتبال شاهین بوشهر این روزها بسبار بد است.
بازی با احساسات هواداران و مردم بوشهر/بیماری قلبی یا فرار رو به جلو مدیر عامل!

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال شاهین بوشهر که با سر و صدای فراوانی به مدیر عامل غیر بومی و جدید واگذار شد که همراه با وعده هایی عجیب و غریب بود سپس از خامی مالی این تیم رونمایی شد تا خیلی زود  واقعیت ها مشخص شود.

 

حانی مالی شاهین فردی شد که در ابتدای فصل لیگ برتر قصدش خرید تیم هوادار بود اما  مشخص شد این فرد شرایط مالی مناسبی برای این کار ندارد و تنها کار را برای تیم هوادار و بازیکنانش سخت کرد تا رضا عنایتی در روزهای پایانی با خوش شانسی موفق شود تیم را به شرکت دیگری واگذار کند که اگر این اتفاق رخ نمی داد مشخص نبود این فرد چه طور می خواست با جیب خالی از پس هزینه های تیم بر بیاید.

اما جالب این است که  این فرد دوباره حوالی فوتبال پیداش شده و این بار به عنوان حامی مالی شاهین بوشهر خود را معرفی کرد آنهم در حالی که بازهم جیبشان خالی است و هیچ پولی به بازیکنان پرداحت نکردند و تا وضعیت شاهین بدتر از همیشه باشد.

 

اما اتفاق عجیب وقتی رخ داد که مدیر عامل این تیم به یکباره اعلام شد دچار بیماری قلبی شده است و حالاهم گفته به علت همین مشکل قادر به همراهی این تیم نیست، هرچند فرتاک ورزشی آمادگی این موضوع را دارد که اگر با مستندات بیماری قلبی ایشان تایید شد اعلام کند.

 حالا چه کسی باید پاسخ هواداران پرشمار شاهین را بدهد؟!

بازی با احساسات هواداران و مردم بوشهر اتفاقی بود که آقایان رقم زدند و حالا باید قطعا به مراجع بالاتر پاسخگو باشند و همچنین شهرداری بوشهر هم باید در افکار عمومی حاضر شود و علت این انتقال را توضیح دهد و این که اعلام کند تایید صلاحیت این افراد را از کدام نهاد گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5ex8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست پُر مجیدی ، نیاز پرسپولیس به تازه نفس ها
پنجره نقل و انتقالات زمستانی از نگاه حسین فرکی