تاریخ انتشار: 1396/01/09 18:38
اختصاصی| هافبک آلومینیوم اراک مطرح کرد؛
کد خبر: 220477

محمد آقاجانپور: خوشحالم با اسطوره استقلال کار می‌کنم/ از لیگ یک آلمان پیشنهاد داشتم

بازیکن تیم ملی جوانان و حال و حاضر تیم فوتبال آلومینیوم اراک، به تمجید از سرمربی خود پرداخت.
محمد آقاجانپور: خوشحالم با اسطوره استقلال کار می‌کنم/ از لیگ یک آلمان پیشنهاد داشتم

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد آقاجانپور، بازیکن بابلی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درخصوص بازی این هفته تیمشان مقابل مس کرمان گفت: تیم مس را به خوبی آنالیز کردیم و از نقاط ضعف و قدرت این تیم به خوبی شناخت داریم و با تدابیری که کادرفنی در این بازی اتخاذ خواهد کرد، برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.

وی درخصوص سرمربی خود و کار کردن با مهدی پاشازاده گفت: من خیلی کوچک تر از آن هستم که بخواهم کار آقای پاشازاده را مورد ارزیابی قرار بدهم. واقعا کار کردن با اسطوره باشگاه استقلال برایم لذت بخش است و با انگیزه هایی که در تمرینات به بازیکنان جوان می دهند، هر روز بهتر از دیروز کار می کنم و امیدوارم اعتماد ایشان را جلب کنم تا بتوانم برای تیم موفقیت کسب کنم.

آقاجانپور درخصوص بازی کردن در لیگ یک گفت: من از لیگ یک آلمان پیشنهاد داشتم و چون سالهاست در تیم ملی فوتبال پایه عضویت دارم، مربیان خارجی زیادی بازی های من را زیرنظر دارند و همین امر سبب شد تا یک تیم از لیگ یک آلمان برای من دعوت نامه ارسال کند، اما به دلایل شخصی نتوانستم به آلمان بروم و انشالله با فراهم شدن شرایط، به زودی لژیونر خواهم شد.

وی در پایان درخصوص تیم ملی و تورنمنت آلمان گفت: چون من و خیلی از بچه ها اعتماد کادرفنی را جلب کرده ایم، این تورنمنت برای بازیکنان جدیدی بود که به تازگی به تیم اضافه شده اند و به من زیاد در این تورنمنت فرصت داده نشد اما مهم موفقیت تیم ملی بود که خداروشکر بازیهای چشم نواز ما، سبب تحسین مربیان دیگر تیم ها شد و در کل تورنمنت فوق العاده بود از همه لحاظ.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azb7g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین احمدلو: سال 95 بد بود اما باخوبی تمام شد/ می‌خواهم لیگ برتری شوم
اختصاصی| مصاحبه نوروزی با هافبک آلومینیوم اراک؛

با استعفای مدیرعامل آلومینیوم  اراک مخالفت شد
اختصاصی| محمودی فعلا ماندگار است؛

محمودی: کمیته داوران در چیدمان داوران دقت نظر ندارد
مدیرعامل آلومینیوم اراک مطرح کرد؛