تاریخ انتشار: 1397/07/14 14:38
کد خبر: 127405

سه برد پنج گله برای مس؛ شگفتی سیراف تکمیل نشد

مس کرمان در مرحله یک هشتم جام حذفی موفق شد با نتیجه پنج بر دو سیراف کنگان بوشهر را شکست دهد.
سه برد پنج گله برای مس؛ شگفتی سیراف تکمیل نشد

به گزارش فرتاک ورزشی، دو تیم مس کرمان و سیراف کنگان در مرحله یک هشتم جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند. مس کرمان که اولین بازی خود در جام حذفی را با نتیجه پنج بر صفر برابر سام هیرمند پیروز شد تا در مرحله بعد برابر پدیده ملکشاهی قرار بگیرند. مسی‌های کرمان توانستند این دیدار را نیز همانند بازی مرحله قبل جام حذفی با نتیجه پنج بر صفر پیروز شوند تا با این پیروزی به مرحله یک هشتم جام حذفی ره یابند.

شاگردان نادر دست نشان در حالی به مصاف سیراف کنگان رفتند که دو دیدار اخیر خود را با برد پنج بر صفر پشت سر گذاشتند. همچنین سیراف کنگان بوشهر در مرحله قبل دست به کار بزرگی زد و خونه به خونه بابل، فینالیست سال قبل را با نتیجه یک بر صفر حذف کرد تا در مرحله یک هشتم برابر مس کرمان قرار بگیرد.

سیراف که درصدد تکمیل کردن شگفتی خود در جام حذفی بود به مصاف مس رفت. اما شاگردان دست نشان در ابتدا حریف بوشهری را دست کم گرفتند و حتی دو تیم در حال رضایت دادن به نتیجه تساوی در نیمه اول بودند که شروین بزرگ و حمید کاظمی در دقایق پایانی نیمه اول برای مس گلزنی کردند تا نیمه اول با برتری مس به پایان برسد. در نهایت مس کرمان توانست با نتیجه پنج بر دو حریف بوشهری را از مسابقات جام حذفی کنار زند.

مس کرمان با این پیروزی تنها تیمی در رقابت های جام حذفی امسال است که توانسته در سه بازی متوالی به هر یک از حریفان خود پنج گل بزند.

نویسنده: اسماعیل بابائی دوست


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2alvmg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست‌نشان: این بازی تمرین خوبی برای گلزنی بود/ بعضی ها به دنبال تخریب مس هستند