تاریخ انتشار: 1397/08/03 11:41
کد خبر: 124805

رحمان عبادزاده: اگر بازی در پاکدشت برگزار شود، 5 هزار هوادار به ورزشگاه می‌آید/ چاره‌ای بود دروازه‌بان ما هم گل می‌زد!

بازیکن تیم پرسپولیس پاکدشت از روند رو به جلوی این تیم سخن گفت.
رحمان عبادزاده: اگر بازی در پاکدشت برگزار شود، 5 هزار هوادار به ورزشگاه می‌آید/ چاره‌ای بود دروازه‌بان ما هم گل می‌زد!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت در گفتگو با فرتاک ورزشی درخصوص بازی با شهرداری تبریز گفت: بازی خوبی بود. تیم حریف نیز چند بازیکن اصلی‌اش را در اختیار نداشت و ما نیز خیلی خوب بازی کردیم و سیر صعودی خودمان را دنبال می‌کنیم. روز به روز و هفته به هفته داریم خوب بازی می‌کنیم و به هفته‌های آینده امیدواریم تا بتوانیم به بالای جدول برسیم.

وی درخصوص خط حمله زهردار تیمش نیز گفت: ما علاوه بر اینکه در بازی‌های خانگی خوب گل می‌زنیم، در بازی‌های خارج از خانه نیز خیلی خوب گل می‌زنیم. روند گلزنی تیم ما خیلی خوب است. آقافرهاد این اعتماد به نفس را به تیم ما داده که هم دفاع، هم هافبک‌ها و هم مهاجمین گل‌های زیادی زده‌اند. مثل هادی شکوری، رضا مرادی، مصطفی ماهی و ... که همگی دفاع هستند اما گلهای زیادی برای تیم ما زده‌اند. امر گلزنی را ما در تمرینات کار می‌کنیم و اعتماد به نفس آقافرهاد به ما نیز در این موضوع نقش داشته است و به همین خاطر است که تیم ما جزو تیم‌هایی است که خوب گل می‌زند. اگر چاره‌ای داشتیم دروازه‌بانان ما نیز می‌توانستند برایمان گلزنی کنند.

عبادزاده در پاسخ به این پرسش که آیا امیدی به صعود دارند یا خیر گفت: آقای سامقانی وقتی که تیم را گرفت، تیم را برای قهرمانی بست. با اینکه تیم کمی دیر بسته شده اما هفته به هفته داریم بهتر می‌شویم و اگر همینگونه پیش برویم و مشکلی پیش نیاید مطمئن باشید که پرسپولیس پاکدشت جزو مدعیان اصلی صعود است.

هافبک پرسپولیس پاکدشت درخصوص رضایت از عملکردش نیز گفت: من اول فصل با بادران بودم و با آنها بدنسازی کردم اما اوائل فصل از نظر بدنی عقب بودم و دو - سه هفته که از بازی‌ها گذشت، تمرینات را محکم‌تر انجام دادم و نظر آقافرهاد هم خیلی نسبت به من بهتر شد و باحضور فیکسی که داشتم، موفق شدم دو گل بزنم.

وی در خاتمه نیز عنوان داشت: تشکر می‌کنم از آقای سامقانی که این تیم را برای بچه‌های پاکدشت خرید و همچنین از آقای کاظمی هم تشکر می‌کنم که در حال برآورده کردن آرزوهای مردم پاکدشت است. بازی‌های تیم ما اگر در پاکدشت برگزار شود، مطمئن باشید که زیر 4 - 5 هزار نفر به ورزشگاه نمی‌آید و امیدوارم با پیگیری جدی‌تر مسئولین، ورزشگاه پاکدشت نیز زودتر آماده شود.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2al65v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



زهردارترین تیم لیگ یکی در بازی‌های خانگی!