تاریخ انتشار: 1395/09/24 23:09
تبریزی به دنبال هت تریک مقابل سرخ‌ها؛
کد خبر: 242977

ذوب-پرسپولیس؛ بدون نقش‎آفرینی مهاجم‌استقلال

شاگردان مجتبی حسینی در حالی روز جمعه برابر پرسپولیس قرار خواهند گرفت که مهاجم اول خود در دیدارهای اخیر برابر این رقیب را در اختیار نخواهند داشت.
ذوب-پرسپولیس؛ بدون نقش‎آفرینی مهاجم‌استقلال

ذوب آهن در هفته چهاردهم لیگ برتر برابر پرسپولیس صف آرایی خواهد کرد و امیدوار است روند پیروزهای خود در هفته های اخیر را اینبار در فولادشهر و برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ نیز ادامه دهد. ذوب آهن بعد از شکست برابر نفت تهران، موفق شده در 4 دیدار اخیر خود با کسب پیروزی روند صعودی جالب توجهی را پشت سر بگذارد و بر اساس آن رتبه سوم جدول را نیز از آن خود کند.

 

این تیم البته در دیدار روز جمعه مهاجم خبرساز خود را در اختیار نخواهد داشت؛ کاوه رضایی، مهاجم سابق فولاد خوزستان و سایپا که در فصل گذشته در ذوب آهن توانست مهاجمی تاثیرگذار در ترکیب شاگردان یحیی گل محمدی لقب گیرد اکنون راهی استقلال شده تا دیدار روز جمعه بدون حضور این مهاجم خبرساز در آخرین تقابل دو تیم برگزار شود. مهاجم فعلی استقلال در آخرین نبرد دو تیم در جام حذفی با فرار خود از میانه میدان و بعد از اصابت ضربه اش با دروازه بان پرسپولیس بیرون از محوطه جریمه، اعتقاد به خطای ایمان صادقی داشت و اشتباه داور نیز مسبب 10 نفره شدن سرخپوشان شد. پرسپولیس در آن بازی بیش از 90 دقیقه 10 نفره برابر حریف قرار گرفت و در نهایت در وقت اضافه مغلوب این تیم شد. کاوه رضایی البته تنها یک بار سابقه گلزنی برابر پرسپولیس را در کارنامه دارد.

 

ذوب اکنون با جدایی کاوه رضایی و مسعود حسن زاده، مرتضی تبریزی را به عنوان مهاجم شماره یک خود در اختیار دارد. مهاجمی که در این فصل تاکنون با 9 گل زده در لیگ برتر در یک قدمی ساسان انصاری برای کسب عنوان برترین گلزن قرار دارد و رقابت جالب توجهی با این بازیکن دارد. او در جام حذفی فصل گذشته نیز یکی از گل های تیمش برابر پرسپولیس را به ثبت رساند و در لیگ برتر و در فولادشهر نیز در جریان تساوی دو بر دو در ثانیه های پایانی گل تساوی این تیم را به ثمر رساند تا سرخپوشان را از برد محروم کند. دو گل تاثیرگذار تبریزی برابر پرسپولیس که اولی سرخ ها را از جام حذفی اوت کرد و دومی نیز آنها را از کسب پیروزی در ثانیه های پایانی در هفته نوزدهم و در دقیقه 93 محروم کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akgqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو هم چنان پیگیر جذب یک مهاجم