تاریخ انتشار: 1396/06/24 20:45
کد خبر: 182929

توقف خانگی تراکتورسازی مقابل سیاه جامگان

تراکتور سازی و سیاه جامگان به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند.
توقف خانگی تراکتورسازی مقابل سیاه جامگان

تیم های تراکتور سازی تبریز و سیاه جامگان از ساعت ۱۹ امروز در هفته ششم رقابت های لیگ برتر به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

داور این دیدار به پیام ملکیان در دقیقه ۷۶ از تیم سیاه جامگان کارت زرد نشان داد.

گل تیم سیاه جامگان توسط میرهانی هاشمی در دقیقه ۸۵ و گل تیم تراکتور سازی نیز توسط فرزاد حاتمی در دقیقه ۹۲ به ثمر رسد.

حدود ۲۰ هزار نفر از هواداران تراکتور سازی در ورزشگاه حضور داشتند.

ترکیب تراکتورسازی: فرزین گروسیان، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، محمدرضا مهدی زاده، محمدرضا آزادی، فرزاد حاتمی، فاخر تهامی، محمد نادری، مهدی شریفی، محمد مسلمی پور و علی طاهران (از دقیقه ۷۵، محمد نوری)

ترکیب سیاه جامگان: حسن عین افشار، رضا شریفی، محمد مهدی عسگری، کیوان امرایی، مصطفی احمدی، کریم احمدی، محسن آقایی، میر هانی هاشمی، روح الله سیف الهی، حسین بادامکی ( از دقیقه ۶۰، امیر پناهی)و پیام ملکیان

شرح گل :

گل سیاه جامگان: بازیکنان تیم سیاه جامگان توپ را از سمت راست زمین مسابقه به سمت دروازه تراکتور سازی ارسال کردند که در ادامه میرهانی هاشمی در دقیقه ۸۵ با ضربه سر توانست گل سیاه جامگان را به ثمر برساند.

گل تراکتور سازی: فرزاد حاتمی در دقیقه ۹۲ این دیدار به توپ ضربه محکمی زد که در ادامه دروازه بان سیاه جامگان نتوانست توپ را مهار کند تا گل تساوی به ثمر برسد.

لحظات حساس:

مهدی شریفی در دقیقه ۸ این دیدار از پشت محوطه جریمه سیاه جامگان به توپ ضربه شد که این موقعیت سودی را برای تراکتور سازی نداشته و توپ راهی اوت شد.

کیوان امرایی در دقیقه ۱۴ این دیدار از سمت راست زمین تراکتور سازی سازی توپ را ارسال کرده و در ادامه دروازه بان تراکتور سازی توپ را مهار کرده و مانع رسیدن توپ به مهاجمان سیاه جامگان شد.

مهدی کیانی در دقیقه ۴۰ دقیقه این دیدار از طریق ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت حساس شده بود که ضربه این بازیکن با فاصله راهی اوت شد.

تراکتور سازی در دقیقه ۵۴ از روی ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت حساس شده بود که توپ با ضربه سر فرزاد حاتمی همراه شده و در ادامه مهدی شریفی در فرصت تک به تک در منطقه ۶ قدم شده ولی ضربه این بازیکن توسط دروازه بان سیاه جامگان مهار شد.

روح الله سیف اللهی در دقیقه ۵۸ این دیدار توپ را از کرنر ارسال کرده و در ادامه توپ در موقعیت سر زنی توسط کریم احمدی قرار گرفت تا ضربه این بازیکن با فاصله راهی اوت شود.

محمد نوری در دقیقه ۸۲ این دیدار از ظریق ضربه راه دور سعی در گلزنی داشت که دروازه بان سیاه جامگان مانع گلزنی شد.

روح اللله سیف اللهی در دقیقه ۸۴ این دیدار در موقعیت ضد حمله صاحب توپ شد که دروازه بان تراکتور سازی فرصت گلزنی را نداده و توپ را مهار کرد.

حواشی:

لوکابوناچیچ و دستیارانش در تیم گسترش فولاد این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

در ابتدای این دیدار به دلیل اولین سالگرد فوت امیر علی، هوادار خردسال تراکتور سازی مراسم یادبودی تدارک دیده شده بود.

برق جایگاه خبرنگاران از دقایق پایانی نیمه دوم قطع شده بود که این موضوع باعث اختلال در اینترنت شده و کار خبرگاران با دشواری مواجه شد.

گفتنی است، تراکتور سازی و سیاه جامگان با این نتیجه در جدول رده بندی ۷ امتیازی شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agvoy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تقابل خط آتش یحیی برابر دفاع اکبر آقا!