تاریخ انتشار: 1396/05/12 15:30
کد خبر: 191453

امروز، روز انتقام کامیابی نیا/ برانکو اجازه دوئل انتقامی را می دهد؟

اگرچه پرسپولیس از 3دیدار اخیرش با تراکتورسازی صاحب دو پیروزی و یک تساوی شده و در مسابقه آخر هم با 3گل به برتری قاطعانه دست یافته اما مسابقه امروز حداقل برای یک پرسپولیسی جنبه شدید انتقامی دارد.
امروز، روز انتقام کامیابی نیا/ برانکو اجازه دوئل انتقامی را می دهد؟

شاید تنها خراش روی صورت قرمزها در لیگ درخشان شانزدهم، زمانی ایجاد شد که این تیم داربی برگشت را به استقلال باخت. در مورد علل آن شکست ناباورانه تحلیل‌های زیادی وجود دارد اما تقریبا همه متفق‌القول هستند که غیبت کمال کامیابی نیا تاثیر منفی بسیار زیادی روی عملکرد سرخپوشان داشت.
پارسال کمال قبل از دوبازی متوالی با تراکتورسازی و استقلال دوکارته بود و با دریافت یک اخطار دیگر محروم می‌شد. او در بازی با صبا دست به عصا به میدان رفت و بدون دریافت اخطار زمین را ترک کرد. به این ترتیب او به تراکتور رسید و فقط یک 90دقیقه دیگر تا حضور در داربی برایش باقی مانده بود. در مصاف با تیم تبریزی هم 87دقیقه همه چیز عالی پیش رفت. با این وجود در فاصله 3دقیقه تا پایان مسابقه و در شرایطی که برانکو به شکلی عجیب کامیابی‌نیا را تعویض نکرده بود، فرزاد حاتمی به پروپای کمال پیچید و باعث شد هافبک دفاعی اصلی قرمزها یک اخطار مفت بگیرد و داربی را از دست بدهد. کامیابی‌نیا آن‌قدر از این اتفاق عصبی شد که بلافاصله لفظ بدی علیه داور به کار برد و یک کارت قرمز مستقیم دیگر گرفت. او در ادامه چیز دیگری هم به زبان آورد که به خاطر آن هم یک جلسه محروم شد. بنابراین یک خطا روی فرزاد حاتمی، به اندازه سه بازی غیبت برای کامیابی‌نیا آب خورد که در یکی از آنها پرسپولس 3گل از استقلال دریافت کرد!

حالا بازی امروز می‌تواند صحنه اولین تقابل کامیابی‌نیا و فرزاد حاتمی بعد از آن اتفاق باشد؛ البته مشروط براینکه برانکو این دوئل انتقامی را به هم نزند. کمال پیش از آغاز فصل جدید مصدوم شد و حالا به تدریج در حال اضافه شدن به ترکیب اصلی است. در غیاب او محسن ربیع‌خواه در دو بازی سوپرجام و مصاف با فولاد نمایش خوبی داشت و حالا ممکن است برابر تراکتورسازی هم او فیکس باشد. در غیر این صورت اگر خیال برانکو از سلامتی کمال راحت شده باشد، او امروز برای اولین بار در فصل جدید فیکس خواهد شد و تقابلش با حاتمی می‌تواند جذاب باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agqlv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فلسفه برانکو برای فاصله گرفتن از رقبا