تاریخ انتشار: 1396/06/30 10:06
کد خبر: 181905

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان

پرسپولیس بعد از شکست دور از انتظار اکنون برابر سپاهان به دنبال نتیجه‌ای است که بتواند با روحیه برابر الهلال عربستان قرار گیرد، امروز جدال سختی مقابل شاگردان زلاتکو کرانچار پیش روی خود می‌بیند.
ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در حالی راهی اصفهان شده‌اند که تنها سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت در لیست آنها حضور ندارد و دیگر بازیکنان در رقابت برای حضور در ترکیب اصلی هستند.

برانکو در این دیدار احتمالا بیرانوند را درون ترکیب اصلی خود قرار خواهد داد و قلب دفاعی‌اش را به محمد انصاری و شجاع خلیل زاده خواهد سپرد. مدافع شماره 3 سرخپوشان که سابقه 5 سال حضور در سپاهان را در کارنامه دارد، اکنون با انگیزه فوق العاده‌ای برابر زردپوشان حاضر خواهد شد.

صادق محرمی و حسین ماهینی نیز احتمالا همچون بازی با پیکان در دو سمت دفاعی راست و چپ حاضر می‌شوند.

بازگشت محسن ربیع خواه محتمل‌ترین تصمیم برانکو ایوانکوویچ با توجه به ناآمادگی کمال کامیابی نیا خواهد بود و فرشاد احمدزاده در کنار محسن مسلمان و وحید امیری دیگر بازیکنان خط میانی این تیم را تشکیل می‌دهند. زوج مهدی طارمی و علی علیپور نیز همچون فصل گذشته به دنبال آتش بازی برابر سپاهان خواهند بود و باید دید برانکو مقابل هموطن خود به نتیجه می‌رسد یا خیر.

ترکیب احتمالی: علیرضا بیرانوند، محسن ربیع خواه، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، مهدی طارمی، علی علیپور و محسن مسلمان


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agdnl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری بد برای هواداران پرسپولیس؛مصدومیت این بازیکن ادامه دارد