تاریخ انتشار: 1397/04/01 10:40
کد خبر: 142505

مربی استقلالی: بازی آزمون غرق در تاکتیک کی‌روش شده بود

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بازی آزمون در تاکتیک کی‌روش غرق شده بود و چون بازیکنی سرزن و فیزیکی است مجبور بود در کار‌های دفاعی به تیم کمک کند.
مربی استقلالی: بازی آزمون غرق در تاکتیک کی‌روش شده بود

 محمد خرمگاه درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا گفت: اسپانیا تیمی با بازیکنان درجه یک و در تراز اول فوتبال جهان است. در این بازی مشخص بود که کی‌روش با ترکیبی دفاعی تیم را به میدان خواهد فرستاد و در نهایت هم به اسپانیا اجازه حمله نداد.

وی افزود: در این بازی به دلیل اینکه بچه‌ها استرس کمتری داشتند توانستند موفق‌تر از بازی مقابل مراکش عمل کنند و به خود باوری برسند. در این بازی مالکیت توپ برای اسپانیا بود اما ما منطقی بازی کردیم و حتی می‌توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم.

پیشکسوت فوتبال کشور درمورد عملکرد خط دفاع تیم ملی، تصریح کرد: دفاع تیم ملی به خط دفاعی و ۴ نفر محدود نمی‌شود دفاع تیم ایران یک دفاع ۱۱ نفره است که از نوک حمله تا خط دفاع در این موفقیت سهیم هستند.

خرمگاه ادامه داد: فقط یک انتقاد از بازی با اسپانیا دارم آن هم فشاری است که هواداران به سردار آزمون آوردند، بازی آزمون در تاکتیک کی‌روش غرق شده بود و چون بازیکنی سرزن و فیزیکی است مجبور بود در کار‌های دفاعی به تیم کمک کند.

وی در خصوص بازی مقابل پرتغال تصریح کرد: ما تیم آماده‌ای داریم، اما بیشترین نگرانی من از این است که فشار روحی در کیفیت بازی تیم تاثیری بگذارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8wlk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال زیاد دشمن دارد، حتی بیشتر از پرسپولیس!