تاریخ انتشار: 1395/08/08 10:30
کد خبر: 252377

تغییر پُست به خاطر تیم ملی؟

سرمربی سپاهان در یک برنامه زنده تلویزیونی فاش کرد که تغییر پُست شجاع خلیل‌زاده از دفاع میانی به دفاع راست در وهله اول به خاطر افزایش شانس دعوت این بازیکن به تیم ملی صورت گرفته است.
تغییر پُست به خاطر تیم ملی؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، شجاع خلیل‌زاده در 2 دیدار اخیر سپاهان تغییر پست داده و از قلب خط دفاعی این تیم به سمت راست آن نقل مکان کرده است. البته پس از اخراج آرمین سهرابیان در اوایل نیمه دوم بازی با سایپا خلیل‌زاده برای پُر کردن جای خالی مدافع اخراجی سپاهان مجدداً به قلب خط دفاعی این تیم بازگشت.
عبدالله ویسی که پنج‌شنبه شب پس از اتمام دیدار تیم‌های سپاهان و سایپا، طبق قرار قبلی خود را از ورزشگاه شهید دستگردی به استودیوی برنامه شب‌های فوتبالی رساند در این برنامه زنده تلویزیونی فاش کرد که این تغییر پُست برخلاف میل باطنی شجاع و بیش از هر چیز به خاطر افزایش شانس بازگشت او به تیم ملی صورت گرفته است.
در دیدارهای اخیر تیم ملی رامین رضاییان مدافع راست بوده و وریا غفوری به عنوان ذخیره این بازیکن روی نیمکت حضور داشته است. به این ترتیب، به نظر می‌رسد که این 2 بازیکن پرسپولیس و استقلال رقبای اصلی و بالقوه خلیل‌زاده برای پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7adk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر نگران کننده در مورد دروازه بان ملی پوش پرسپولیس