تاریخ انتشار: 1395/12/22 15:43
اختصاصی| هفته بیست و هشتم لیگ یک؛
کد خبر: 223505

پیش بازی خیبر-فجر سپاسی؛جدال مظلوم‌های لیگ یک در فلک و الافلاک

در چهارچوب رقابتهای هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم خیبر خرم آباد و فجر سپاسی شیراز به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی خیبر-فجر سپاسی؛جدال مظلوم‌های لیگ یک در فلک و الافلاک

به گزارش فرتاک ورزشی، خیبر خرم آباد پس از آن که برد های متوالی ، هفته گذشته در جدالی سخت و حساس در صورتی که شایسته باخت نبود نتیجه را یک بر صفر به مس کرمان واگذار کرد.

شاگردان غلام پیروانی نیز در هفته گذشته  در حالی که میزبان تیم متمول بادران تهران بودند به نتیجه ای  بهتر از مساوی بدون گل دست نیافتند،تا هر چه که به پایان فصل  نزدیک می‌شویم فجری ها خطر سقوط را بیشتر از گذشته احساس کنند.

حال و روز دو تیم از یک جهت شبیه به یکدیگر می باشد چرا که  خیبری ها هنوز مبلغی از  قرارداد این فصل خود را دریافت نکردند و در صفر مطلق و مالی به سر می‌برند و در سوی  دیگر نیز فجرسپاسی همچنان نیازمند کمک مسئولین استان فارس می‌باشد تا به مشکلات این تیم رسیدگی کنند.

خیبر با کسب 29 امتیاز رده چهاردهم جدول و فجر نیز در سراشیبی سقوط به لیگ دسته دوم ،با 21 امتیاز در مکان شانزدهم جدول قرار دارد.

بی شک جدال این دو تیم مظلوم می تواند دستخوش حوادث زیادی باشد،ایا حقدوست و شاگردانش می توانند کاکو های شیرازی را با شکست راهی خانه کنند ؟

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5m6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر دیدار فجرسپاسی-خیبر(0-1)
از نگاه دوربین سیامک کوهگرزاده

شاگردان حقدوست در صفر مطلق مالی
اختصاصی| خیبر تنها و غریب در لرستان؛