تاریخ انتشار: 1396/03/21 07:40
کد خبر: 204602

بازی با ازبکستان و پرده برداری از تیم دوست داشتنی کی روش

از آخرین بازی رسمی تیم ملی در رقابتهای انتخابی جام جهانی 2018 روسیه،73 روز می گذرد و تیم ملی ایران،امروز باید با تیم ملی ازبکستان بازی کند؛ در هشتمین بازی و در ورزشگاه آزادی.
بازی با ازبکستان و پرده برداری از تیم دوست داشتنی کی روش
شاگردان کارلوس کی روش با عملکردی خیره کننده در این مرحله از مسابقات با اقتدار در صدر جدول قرار گرفته اند و فاصله ای تا روسیه ندارند. یک پیروزی در مقابل ازبکستان، صعود ایران را در فاصله دو هفته تا پایان رقابت های انتخابی قطعی خواهد کردنکته مهم و تحسین برانگیز برای تیم ایران در این مسابقات، عدد صفر در مقابل گلهای خورده است.
ایران در رکوردی اعجاب انگیز در هفت بازی این مرحله، گلی نخورده و همین مسئله یکی از عوامل مهم نتیجه گیری مقتدرانه این تیم است. ایران بعد از بازی با ازبکستان، دو مسابقه دیگر در روزهای 9 و 14 شهریور در مقابل کره جنوبی و سوریه خواهد داشت. وضعیت جدول مسابقات طوری است که همین سه تیم، شانس اصلی صعود به جام جهانی از این گروه هستند. از گروه های دوگانه آسیا، تیم های اول و دوم به طور مستقیم به جام جهانی میرود و تیم سوم راهی مسابقه پلی آف خواهد شد در صورتی که این اتفاق بیفتد، سقف امتیازاتی که ازبکها میتوانند بگیرند به 18 کاهش پیدا میکند.
 
 کره جنوبی هم در صورتی که در سه مسابقه باقیمانده پیروز شود، بیشتر از 22 امتیاز نمی تواند بگیرد و این یعنی صعود ایران به عنوان تیم دوم قطعی می شود؛ البته ایران 6 امتیاز دیگر هم در دسترس دارد ولی حتی اگر در آن دو بازی هم شکست بخورد به سقف امتیازاتی که برای صعود لازم است، دست پیدا کرده.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27vjzd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار گلزنی عجیب تیم کی روش در راه جام جهانی