تاریخ انتشار: 1395/06/20 00:39
کد خبر: 262374

روز سخت برانکو و عبور از میدان مین

دیدار سرخپوشان تهران و تبریز را باید حساس ترین بازی هفته ششم و یکی از مهم ترین بازی های نیم فصل اول دانست.
روز سخت برانکو و عبور از میدان مین

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، برانکو ایوانکویچ، سرمربی کروات و کاربلد پرسپولیس تا اینجای کار توانسته است پرسپولیس را در شرایط ایده آل قرار دهد و بهترین پرسپولیس چند سال اخیر را در اختیار دارد. یعنی دراختیار که چه عرض کنم بوجود آورده است.

 

به جرات می توان گفت در طی چند سال گذشته هیچوقت پرسپولیس را تا این اندازه شاداب و میل به پیروزی و قهرمانی ندیده بودیم و انگار برانکو گمشده ای بوده است که سالها پرسپولیس و هواداران بی شمارش منتظرش بودند تا بیاید و شادی را برای آنها به ارمغان آورد.

 

اما با تمام این حرف ها و نقش غیر قابل انکاری که برانکو در پرسپولیس داشته است و همه تیم ها روی آن حساب ویژه ای باز کرده اند، امروز شاید بتوان گفت یکی زا روزهای سخت برانکو در لیگ شانزدهم است.

 

برانکو باید امروز در برابر تیمی قرار بگیرد که بر روی نیمکت خود امیر قلعه نویی را دارد و از طرفی تیمی در مقابلش قرار دارد به نام تراکتور سازی که اکثر کارشناسان او را در کنار پرسپولیس بخت اول قهرمانی در لیگ شانزدهم می دانند.

 

به هر حال این طور به نظر می رسد که گذر از این میدان مین می تواند برانکو و پرسپولیس را به آن چه که دنبالش هستند برساند و البته همان طور که گفته شد گذر از این میدان مین نه چیز دیگری.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nrxg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایران پوریان به پرسپولیسی ها کنایه زد