تاریخ انتشار: 1396/02/26 12:22
اختصاصی| مدیرعامل شهرداری تبریز مطرح کرد؛
کد خبر: 210474

مهندس شاهوردی: صعود شهرداری تبریز تاریخی بود/ تیم را حفظ می‌کنیم و باقدرت در لیگ یک حضور پیدا خواهیم کرد

تیم فوتبال شهرداری تبریز دیروز (دوشنبه) با پیروزی بر شهرداری همدان موفق شد به لیگ یک صعود کند.
مهندس شاهوردی: صعود شهرداری تبریز تاریخی بود/ تیم را حفظ می‌کنیم و باقدرت در لیگ یک حضور پیدا خواهیم کرد

به گزارش فرتاک ورزشی، مهندس شاهوردی مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز درخصوص صعود این تیم به لیگ یک گفت: خدا را واقعا شاکریم. این صعود برای ما تاریخی بود. تا به حال سابقه نداشت تیم شهرداری تبریز با پتانسیل خود بچه های شهرداری تبریز بیاید و تیمی را مدیریت کند و به لیگ یک صعود کند. واقعا یک افتخار بزرگی برای پرسنل شهرداری تبریز و برای ما بود که واقعا 99درصد تیم مان بومی است. با خود بچه های شهرداری هماهنگ کردیم، چه از لحاظ مربی و چه بازیکن که خدا را شکر امروز توانستیم دل هواداران شهرداری تبریز را خوشحال کنیم و تیم را به لیگ دسته اول بیاوریم.

وی درخصوص حضور دو نماینده از تبریز در لیگ یک و زیر نظر شهرداری این شهر گفت: به هر حال جا دارد اینجا من از حمایت های واقعا مدبرانه آقای دکتر نجفی تشکر کنم. به هر حال یک صحبت هایی شده است با ایشان در رابطه با تیم شهرداری تبریز یا ماشین سازی بماند این را انشالله محول می کنیم در زمان های بعدی. انشالله مقامات ارشد استان صحبت هایی را کردند فکر می کنم یک تدبیری خوب خواهند گرفت.

مدیرعامل شهرداری تبریز افزود: انشالله ما سعی می کنیم حداقل امکان شهرداری تبریز در لیگ یک بماند حالا ببینیم به هر حال مقامات هم در هیئت مدیره و سازمان ورزش چه تصمیمی می گیرند. به هر حال ارتباطی که با تیم های تراکتور سازی و گسترش فولاد در آن زمینه ها دارند انشالله به جمع بندی برستد. فکر می کنم تیم شهرداری مستحق این بود که بعد بازی های سخت در لیگ دو، به لیگ یک صعود کند.

مهندس شاهوردی در پایان گفت: انشالله بتوانیم تیم شهرداری یا دیگر تیم های استان مان در لیگ برتر بدرخشند، ما این تیم را انشالله حفظ می کنیم تا با نیرویی مضاعف بتوانیم در لیگ یک بازی کنیم.

خبرنگار: "حامد گودرزی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mzan

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خدا را شاکرم که شرمنده محبت های شهردار محترم، اعضای شورای شهر و هواداران نشدیم
اختصاصی| دکتر سهرابی؛ مدیرعامل شهرداری تبریز؛

علی پورمحمد: خوشحالم که خدا گل صعود را روزی‌ام قرار داد
اختصاصی| مهاجم شهرداری تبریز مطرح کرد؛

خیال راحت تبریزی ها با قره داغی و پورمحمد
اختصاصی| کابوس مدافعین لیگ دو با زوج آتشین؛