تاریخ انتشار: 1396/01/28 12:21
اختصاصی| 3+1 لیست خرید برانکو؛
کد خبر: 216526

برانکو همه را دور زد؛ خبری از این بازیکنان نیست!

به نظر می رسد برانکو ایوانکوویچ لیست خریدش را تحویل باشگاه داده است و باشگاه نیز با این بازیکنان به توافق نهایی رسیده است.
برانکو همه را دور زد؛ خبری از این بازیکنان نیست!

به گزارش فرتاک ورزشی، عصر دیروز ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس از توافق با چهار بازیکن خبر داد و خبرش آنقدر موثق بود که نتوانست جلوی زبانش برا بگیرد و نام چهار بازیکن را نیز گفت. سعید آقایی (تراکتورسازی)، شجاع خلیل زاده (سپاهان)، گادوین منشا (پیکان)، رحیم زهیوی (الشحانیه قطر) چهار بازیکنی هستند که فصل آینده پرسپولیسی خواهند شد.

این لیست برانکو، درحالی رسانه ای شد که او در نقل و انتقالات نیم فصل چنین بازیکنانی را مدنظر نداشت و شایان مصلح از سپیدرود، مهدی قائدی از ایرانجوان و علی شهسواری از گل گهر بازیکنانی بودند که او قصد داشت در کنار بازیکنان باتجربه اش، به میدان بگیرد.

برانکو با این حرکت همه را دور زد و لیست گران قیمت او در نقل و انتقالات تابستانه، شاید مجددا هواداران را به صحنه بکشاند و برای این باشگاه پول واریز کنند. خلیل‌زاده، آقایی، زهیوی و منشا بازیکنان نامی هستند که در تیم های فعلی‌شان بیشترین قرارداد را دارند و برای پرسپولیسی شدن نیز، مبالغ سنگینی را به مسئولان این تیم پیشنهاد داده اند و به نظر می رسد برانکو، ولخرجی را بیشتر پرورش بازیکن جوان و آینده دار دوست دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mmye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش عجیب برانکو درخصوص علاقه عباس زاده به پوشیدن پیراهن پرسپولیس

سرباز مس به زودی سرباز خواهد شد؟!
اختصاصی| خداحافظی موقت زنده روح با مس؛