تاریخ انتشار: 1397/10/08 10:21
کد خبر: 115974

اولین خرید استقلال برای نیم فصل دوم

تیم فوتبال استقلال در نقل‌وانتقالات زمستانی موفق شد به گزینۀ مدنظر خود دست بیابد.
اولین خرید استقلال برای نیم فصل دوم

جپاروف بازیکن ازبکستانی استقلال بی شک در سال گذشته یکی از بهترین ستاره های این تیم به حساب می آمد ولی در پایان لیگ هفدهم وقتی استقلال بار دیگر با این بازیکن ازبک پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد نشست به مشکل برخورد! او بقیه پولش را به اضافه قرارداد سه ساله می‌خواست ولی استقلالی‌ها می‌گفتند دلار ۱۷ هزار تومانی ندارند و با او یک ساله تمدید می‌کنند! این کش و قوس‌ها در نهایت به جدایی سرور و حضورش در تیم «جتیسو» در لیگ قزاقستان انجامید.

جدایی جپاروف از آبی پوشان پایتخت برای هر دو طرف گران تمام شد. استقلال با رفتن جپاروف خلا یک پلی میکر خوب را به شدت احساس می‌کند اما این بازیکن هم با جداییش از جمع آبی‌پوشان به یک بازیکن نیمکت نشین در تیم جدیدش تبدیل شد و این مسئله منجر به خط خوردن نامش از لیست نهایی تیم ملی ازبکستان شد.

اکنون بعد از گذشت یک نیم فصل، خبر بازگشت جپاروف به استقلال به گوش می رسد و ادعایی جالب این بازیکن ازبکستانی را رسماً استقلالی معرفی کردۀ است.

 این ادعا را سایت معتبر ترانسفر مارکت مطرح کرده و نوشته است: سرور جپاروف ستاره ازبکستانی و سابق استقلال که فصل جدید را در تیم ژتیسو قزاقستان توپ می زد، با عقد قراردادی ۱.۵ ساله از روز ۶ ژانویه (سه شنبه هفته آینده) به جمع شاگردان شفر بازخواهد گشت.

با این تفاسیر جپاروف اولین خرید استقلال برای نیم فصل دوم لقب میگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kakg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بمب نقل و انتقالاتی استقلال خنثی شد!