تاریخ انتشار: 1397/07/02 10:03
کد خبر: 129102

آغاز فرسایشی ترین لیگ ایران/لیگ دسته سوم امروز استارت میخورد

آغاز فرسایشی ترین لیگ ایران/لیگ دسته سوم امروز استارت میخورد

 لیگ دسته سوم کشور ۹۷/۹۸ در مرحله اول طبق برنامه از قبل اعلام شده از امروز دوم مهر ماه آغاز خواهد شد و تیم ها در پنج گروه ۱۳ تیمی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و در نهایت تنها ۱۰ تیم مجوز حضور در مرحله دوم لیگ سه را کسب میکنند.

در فصلی که گذشت تیم های اتحاد کامیاران،استقلال رامشیر،چوکا تالش و جهادنصرسیرجان موفق شدند در رقابتی طولانی و دشوار به لیگ دو صعود کنند و نکته جالب توجه حضور دو تیم صعود کننده استقلال رامشیر و جهاد نصر سیرجان در مرحله اول رقابت های لیگ سه در فصل گذشته بود.

لیگ فرسایشی و دشوار دسته سوم جدا از فاصله ایی که با لیگ برتر دارد اما از لحاظ جذابیت و پراکندگی تیم ها میتوان آنرا با لیگ های بالاتر همچون لیگ برتر مقایسه کرد جایی که فقط در مرحله اول آن ۶۵ تیم از نقاط مختلف کشور پهناور ایران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، از تیم های ریشه دار و قدیمی که سابقه حضور در لیگ های بالا را داشتند تا تیم های تازه تأسیس را که برنامه و هدفمندی بلندی را دارند میتوان در اینجا یعنی در لیگ سه کشور پیدا کرد.

 در آنجایی که همه توجه ها به لیگ برتر و تا حدودی لیگ یک و دو کشور  معطوف است کمی آنطرف تر یعنی در  لیگ سه میتوان تعداد زیادی تیم های پرهوادار و جذاب و پرحاشیه تر باتعداد زیادی  اتفاق های جذاب پیدا کرد.

60

در لیگ سه استعدادهای درخشان زیادی را فقط با کمی توجه بیشتر میتوان از دل فوتبال شهرهای محروم کشور که با هزاران امید و با مشقت های فراوانی در این لیگ شرکت میکنند پیدا کرد و به فوتبال کشور معرفی کرد.

و حالا بعد از چشم انتظاری تقریبا طولانی از فردا رقابت های سرتاسر شور و هیجان لیگ دسته سوم آغاز خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27ak7g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقصران سقوط نفت تهران به لیگ دسته سه از نگاه گل محمدی