تاریخ انتشار: 1395/09/23 14:43
کد خبر: 243274

پورکیانی: امیدوارم حریف عربستانی در آسیا بالا نیاید، در گروه نسبتا خوبی هستیم

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان، گفت: منظورم از اینکه بدهی نداریم در موضوع بدهی انضباطی بوده است و گرنه 26 درصد پول سال قبل و ... را به بازیکنان بدهکاریم.
پورکیانی: امیدوارم حریف عربستانی در آسیا بالا نیاید، در گروه نسبتا خوبی هستیم

در مورد اینکه در مصاحبه‌ای اعلام کرده باشگاه استقلال خوزستان بدهی ندارد و منظورش از این حرف چیست، گفت: اگر در صحبتی اعلام کرد ما بدهی نداریم منظورمان بدهی انضباطی بوده است. باشگاه استقلال خوزستان از زمان فعالیتش تا فصل 93-94 هیچ بدهی ندارد و با اعضای تحت فعالیت خود به طور کامل تسویه‌ حساب کرده است اما ما 26 درصد قرارداد فصل قبل بازیکنان را به آنها پرداخت نکردیم و همچنین هیچ وجهی در فصل جاری و گذشته به تیم‌های پایه پرداختی نداشتیم.

وی افزود: در فصل جاری کمتر از 10 درصد به بازیکنان پول دادیم و به کادر فنی،‌عوامل اجرایی و بازیکنان جوان هیچ پولی پرداخت نشده است. اردویی که در فصل جاری در پردیس کرج برگزار کردیم هنوز پولش پرداخت نشده و بعد از 6 ماه با اعتراض شدید مدیریت آنجا روبه‌رو شدیم اگر گفتیم بدهی نداریم منظورمان بدهی انضباطی و از سنوات گذشته است. امیدوارم مشکلات ما هر چه زودتر حل شود. متأسفانه در این مدت فقط با وعده و وعید روبه‌رو شدیم و به هیچ وجه قول‌ها عملی نشده است.

قائم‌مقام استقلال خوزستان در مورد هم‌گروهی تیمش با الجزیره امارات، لخویا قطر و همچنین حضور یکی از تیم‌های الفاتح عربستان، الحد بحرین و نسف‌قارشی به عنوان تیم چهارم گروه تصریح کرد: به نظرم قرعه خوبی نصیب ما شده است امیدوارم قبل از شروع مسابقات آسیایی مشکلاتمان حل شود. اگر مشکلات مالی ما حل شود قطعاً با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان جوان و با انگیزه تیم‌مان می‌توانیم در آسیا حرف برای گفتن داشته باشیم. متأسفانه با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو هستیم و هر چه تاکنون اعلام شده وعده و وعید بوده است. 

پورکیانی در مورد اینکه ممکن است تیم چهارم این گروه نماینده‌ای از عربستان باشد، گفت: امیدوارم حریف عربستانی به خاطر مشکلات میزبانی و بحث‌های متفرقه‌ای که وجود دارد بالا نیاید و با این تیم‌ها روبه‌رو نشویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278vk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



با عابربانک پنهانی استقلال آشنا شوید

زمانی: از حضور در تیم حرفه ای مانند خونه به خونه خوشحالم
مدافع خونه به خونه در گفتکو با فرتاک؛