واکنش طعنه‌آمیز و جنجالی مصلح به پیروزی مقابل استقلال

شایان مصلح، مدافع ذوب آهن، پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل استقلال، با انتشار پستی در اینستاگرام به این برد شیرین واکنش نشان داد و با طعنه‌ای جالب به این پیروزی اشاره کرد.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ پیروزی پرگل ذوب آهن مقابل استقلال، علاوه بر سه امتیاز ارزشمند، واکنش‌های جالبی را در پی داشت. یکی از جنجالی‌ترین واکنش‌ها به این برد، از سوی شایان مصلح، مدافع این تیم بود. مصلح که در این بازی نقش مهمی ایفا کرد، پس از پایان مسابقه با انتشار پستی در اینستاگرام، شادی خود را از این پیروزی ابراز کرد.

مصلح در پست اینستاگرامی خود، با طرح این سوال که “علم بهتر است یا ثروت؟” به طور ضمنی به اهمیت این پیروزی اشاره کرد و با پاسخ “برد ۳-۰ توی خونه حریف” به این سوال، نشان داد که به نظرش پیروزی پرگل مقابل استقلال، از هر چیزی ارزشمندتر است.

این واکنش مصلح، با توجه به سابقه حضور او در پرسپولیس و رقابتی که بین هواداران این دو تیم وجود دارد، بسیار جالب توجه بود. بسیاری از هواداران فوتبال این واکنش را نشانه‌ای از خوشحالی مصلح از شکست استقلال تفسیر کردند.

شایان مصلح با عملکرد درخشانی که در این بازی از خود نشان داد، نقش مهمی در پیروزی ذوب آهن ایفا کرد. او با برگرداندن توپ از روی خط دروازه در نیمه اول، مانع از گلزنی استقلال شد و به تیمش کمک کرد تا به پیروزی دست یابد.

شایان مصلح

پیروزی ذوب آهن مقابل استقلال، علاوه بر اینکه به این تیم سه امتیاز ارزشمند داد، باعث شد تا جایگاه آن‌ها در جدول لیگ برتر بهبود یابد و به رقابت برای کسب سهمیه آسیایی امیدوارتر شوند. از سوی دیگر، این شکست برای استقلال بسیار تلخ بود و باعث ایجاد انتقادات زیادی از سوی هواداران و رسانه‌ها نسبت به عملکرد این تیم شد.