مس شهر بابک در غیاب سرمربی، به نفت گچساران رحم نکرد

مس شهر بابک در یک بازی پرگل و دیدنی، با نتیجه 2-0 نفت گچساران را شکست داد. این پیروزی در حالی رقم خورد که محمود فکری سرمربی این تیم به دلیل محرومیت روی نیمکت حضور نداشت. شاگردان فکری با این برد ارزشمند، به جمع مدعیان صعود نزدیک‌تر شدند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار و گزارش های لیگ یک فوتبال ایران اینجا کلیک کنید

به گزارش فرتاک ورزشی؛ مس شهر بابک در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول، در غیاب محمود فکری سرمربی خود، با نتیجه ۲ بر ۰ نفت گچساران را شکست داد و به سه امتیاز ارزشمند دست یافت.

نیمه اول دیدار مس شهر بابک و نفت گچساران با وجود خلق چندین موقعیت گلزنی توسط هر دو تیم، بدون گل به پایان رسید. بازیکنان هر دو تیم فرصت‌های طلایی را از دست دادند و نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.

با آغاز نیمه دوم، مس شهر بابک با حمایت پرشور هوادارانش، حملات خود را تشدید کرد. این فشار مداوم سرانجام در دقیقه ۷۳ نتیجه داد و عرفان نوایی با یک ضربه دقیق، دروازه نفت گچساران را گشود و خیال هواداران میزبان را راحت کرد.

در دقایق تلف شده، مس شهر بابک با یک گل دیگر، برتری خود را تثبیت کرد. گل علی اکبر کربلایی، نه تنها اختلاف را دو برابر کرد، بلکه به نفت گچساران شوک بزرگی وارد کرد و آن‌ها را از کسب امتیاز ناامید ساخت.

با این پیروزی ارزشمند، مس شهر بابک با ۱۳ امتیاز به جمع مدعیان صعود پیوست و هم‌اکنون در رده دوم جدول قرار دارد. مس با پیکان و صنعت نفت آبادان هم امتیاز است و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر از پیکان، در جایگاه دوم قرار گرفته است. رقابت برای صدرنشینی در این گروه بسیار نزدیک و دیدنی است.

با این شکست،شنفت و گاز گچساران همچنان با ۹ امتیاز در رده نهم جدول باقی ماندند و فاصله خود را با تیم‌های بالای جدول بیشتر کردند.