لالیگا در تسخیر مثلث بارسا و لواندوفسکی و فلیک/ هشتمین پیروزی آبی‌واناری‌ها با هت‌تریک آقای گل

تیم بارسلونا با هت‌تریک لواندوفسکی در رقابت‌های لالیگا به یک پیروزی قاطع مقابل آلاوس رسید.

تیم بارسلونا امروز از هفته نهم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه مندیزوروتسا مهمان آلاوس بود که این دیدار در نهایت با برتری ۳-۰ آبی‌واناری‌ها به پایان رسید.

تیم بارسلونا نیمه نخست را طوفانی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید ولی با تصمیم کمک داور ویدیویی گل آبی‌واناری‌ها مردود شد. حملات بارسایی‌ها ادامه پیدا کرد و روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۷ روی ارسال شروع مجدد رافینیا با ضربه سر گل اول بارسا را به ثمر رساند. تیم آلاوس برای جبران گل خورد شکل هجومی به خود گرفت و همین کافی بود تا بارسایی‌ها با ضدحمله‌ای برق‌آسا روی فرار رافینیا از سمت چپ در موقعیت گل قرار بگیرند. رافینیا که خود را به محوطه جریمه رسانده بود با یک پاس در عرض لواندوفسکی را در دقیقه ۲۲ به گل دوم رساند. بارسایی‌ها که در این بازی آماده نشان می‌دادند روی پاس در عمق اریک گارسیا لواندوفسکی در دقیقه ۳۲ موفق به هت‌تریک گلزنی شد و بارسا به گل سوم رسید تا پیروز نیمه نخست باشد. در نیمه دوم بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا تیم فلیک با یک نمایش درخشان همچنان صدرنشین قاطع لالیگا باشد.

بارسلونا با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد تا اختلافش را در صدر با رئال مادرید حفظ کند. آلاوس نیز با این شکست با ۱۰ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.