جنجال جدید در پرونده بیرانوند؛ اتهام جعل سند به پرسپولیس

مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند، در جدیدترین اظهارات خود، باشگاه پرسپولیس را به جعل اسناد مالی متهم کرد. وی اعلام کرد که در این خصوص شکایتی را علیه پرسپولیس مطرح کرده است.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند، در اظهارات اخیر خود، اتهام جعلی بودن برخی اسناد مالی را به باشگاه پرسپولیس وارد کرد. وی اعلام کرد که در این خصوص شکایتی را علیه پرسپولیس مطرح کرده است.

سلیمانی با اشاره به دست‌کاری در اسناد مالی باشگاه گفت: “تعدادی اسناد مالی وجود دارد که باشگاه در آن‌ها دست برده و عناوین را تغییر داده است. ما درخواست کارشناس نرم‌افزار دادیم تا موضوع را پیگیری کنیم.”

وکیل بیرانوند همچنین از هواداران پرسپولیس خواست تا با این موضوع به صورت حرفه‌ای برخورد کنند. وی گفت: “بیرانوند سال‌ها در پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و هواداران نیز از رفتن او ناراحت شدند. به نظرم هواداران نیز باید به طور حرفه‌ای این موضوع را نگاه کنند که اجازه این انتقال را بدهند.”

سلیمانی با انتقاد از برخی فضاسازی‌ها در مورد این پرونده، تأکید کرد که هنوز حکم نهایی صادر نشده است و پرونده در کمیته وضعیت در حال بررسی است. وی همچنین به بند فسخ قرارداد بیرانوند اشاره کرد و گفت که این بند امکان فسخ قرارداد را در شرایط فعلی برای بیرانوند فراهم می‌کند.

اتهام جعل اسناد مالی از سوی بیرانوند علیه پرسپولیس، ابعاد جدیدی به این اختلاف اضافه کرده است و انتظار می‌رود که این پرونده با پیچیدگی‌های بیشتری همراه باشد.