شیاطین سرخ با تن هاخ هر روز بدتر از دیروز

منچستر یونایتد با هدایت تن هاخ شرایط خوبی ندارد و‌هر روز این وضعیت بدتر هم می شود.

امین یزدانی؛ من یونایتد که روزی با بازی هایش چشم نواز و تمام‌تهاجمی ،چشم را نوازش می داد و‌ دل عشاق و  علاقه مندان به فوتبال را مسرور می کرد، سالهاست که بیمار است و پسا فرگوسن وحشتناکی را سپری کرده و می کند.

مدیران نالایق و سنتی این باشگاه که از جذب یک مدیر ورزشی مدرن سر باز زده اند، با عدم درک فلسفه فوتبالی این باشگاه کهن و عنوان دار،با انتخاب های غلط و اشتباه های متوالی، سالهاست که از کسب عناوین معتبر داخلی و خارجی محروم شده اند.

برغم‌ ورود سرجیم راتکلیف این سرمایه دار و هوادار منچستریونایتد به بدنه اصلی باشگاه، همه فکر می کردند تحولی اساسی و بنیادی در این باشگاه ایجاد می کند، اما او و سایر مدیران جدیدی که جذب شدند، با ابقای تن هاخ که با کسب جام حذفی جزیره درفصل گذشته، مجددا اعمتاد کاذبی در مدیران یونایتد بوجود آورد،سبب شد که روند ناپایدار تیم و‌ شکل نا امید کننده  بازی تیم از فصل گذشته نیز فاجعه بارتر نشان میدهد.

این مربی یخی هلندی قادر نیست که هیچ تغییر وتحولی در شیوه و شکل بازی تیم علیرغم جذب چند بازیکن درفصل کنونی،سبب شد که تمامی عشاق یونایتد را ناامید و سرخورده کند.

عدم استفاده از پرسینگ منظم و حساب شده، ناهماهنگی تیمی و سرگردانی بازیکنان در شناخت همدیگر و مناطق مختلف زمین، لو دادن های متوالی توپ در منطقه کلیدی و مهمِ بین ابتدای قوس محوطه جریمه و ابتدای قوس نیم دایره خط میانی زمین خودی که با کمترین پرس حریف، منجر به حمله سریع شده، تیم تن هاخ بارها از همین راه و‌ مناطق متحمل دریافت گل‌های فراوانی شده است.

نیم فضاها که دائما در اختیار مهاجمین و وینگرهای حریف است و تن هاخ فقط به ارسال بلند پشت مدافعین حریف جهت رسیدن به دروازه رقبا بسنده کرده و شیوه بازی و ضعف های تیمش برای رقبا کاملا قابل پیش بینی شده است.

هرچه من یونایتد با تن هاخ پیش رود،شیاطین سرخ به روزهای سخت ودشوار و مایوس کننده ای نزدیک میشوند.

امروزه بیشتر تیم هایی که برای کسب عناوین مختلف درلیگ های معتبر می جنگندند، پرس از بالا را با شدت های مختلف و تاکتیک متنوع شکستن پرس را در میدان پیاده می کنند و تیم کنونی تن هاخ از این تاکتیک ها کاملا بی بهره است.

تن هاخ طی سه فصل اخیر با جذب ۵ الی ۶ بازیکن از تیم آژاکس که طی چند فصل  هدایت آنرا برعهده داشت به اولدترافورد آورد،نیز تاکنون نتوانسته به فتح لیگ برترکه قبله ی آمال و آرزوهای هواداران شیاطین سرخ است،دست پیدا کند. او قافیه را به سیتی،لیورپول،آرسنال و حتی تاتنهام باخته است.

این یونایتد با تفکرات تن هاخ هرگز قادر نیست برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان با مدعیان اصلی قهرمانی مبارزه کند.
باید منتظر اخراج تن هاخ از اولدترافورد ماند.